Kjekssjokolade Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei! Har for tiden en Dell D600: Intel Pentium M - 2Ghz 2 GB Ram Mobility Radeon 9000 - 32mb Som dere forstår er det flere flaskehalser for å kjøre spill på denne maskinen. Det jeg lurte på er om noen kan anbefale meg spill som maskinen duger til? Liker strategi-spill, men også action som Mafia, Quake o.l, men helst strategi. Takker =) Lenke til kommentar
To9Rene Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Warcraft 3, Call of Duty 1 og 2, Rise of Nations. Det er min erfaring og listen kunne vert lenger men det er mange gode spill du kan skaffe til den datamaskinen. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Takker for tips Soldat er jo en sleger, hehe. Har Rise of Nations liggende, WC 3 og Cod er jeg også godt kjent med, men takk for tipsene. Bare kom med flere tips Lenke til kommentar
fytech Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Football Manager Worms Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Vis du er interessert i å prøve seriøse RPG spill kan du jo skaffe Fallout Trilogien(1 + 2 + Tactics). Også har du en del av Might & Magic spillene da. Vis du kjører Win 2k kan du installere Daggerfall(mener jeg). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Alle gamere med respekt for seg selv bør ha spilt Baldur's Gate og Planescape: Torment. Det er riktignok rollespill. Av ren strategi har vi jo Civilization, Alpha Centauri og Colonization fra Sid Meier, og Master of Orion 2 om du vil ute i rommet. Galactic Civilizations 2 kan også anbefales og er veldig likt MoO2. X-Com 4 kom nok aldri (til nå, i alle fall) men vi har jo UFO Trilogy (Aftermath, Aftershock og Afterlight, neppe i den rekkefølgen.) Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kings Bounty er et fantastisk rpg med homm3 kamper. Men jeg tror faktisk du blir overrasket over hvor mange spill du faktisk kan kjøre på den der Bare å ikke makse ut grafikksettingsene alltid Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvis du drar litt tilbake i tid kan jo maskinen din spille samtlige spill. Har listet opp noen litt eldre spill som garantert fungerer og som fortsatt er spennende å spille i den dag i dag. Ser noen er nevnt før, altså er de virkelig er verdt å få med seg =). Unreal Tournament - Skytespill (Multiplayer) No One Lives Forever - Skytespill (60-talls spiontema) Command & Conquer: Red Alert II - Strategi Emperor: Battle for Dune - Strategi Heroes of Might and Magic I, II og III - Turbasert strategi Might and Magic VI, VII og VIII - RPG Settlers II - Strategi Age of Empires II + Expansion - Strategi Starcraft - Strategi Samtlige av disse spillene er fortsatt i salg i en eller annen form og burde være relativt lett å skaffe. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 united nations er jo gratis, bør gå greit på dataen din Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 sweet, takk allesammen:D Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du kan sjekke om spill funker på PC-en din her: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå