Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei. Denne tråden hadde kanskje passet best i juss-delen av forumet, men der kan jeg ikke poste anonymt. Derfor blir den heller plassert her. Det har seg sånn at jeg i forbindelse med behandling av en sak i fylkesnemnden trenger en advokat som har erfaring med barnevernsrett. Advokaten bør være basert i Bergen eller omegn. Er det noen som har noen gode erfaringer eller tips så kom gjerne med dem. Hva kjernen i saken gjelder har jeg ikke tenkt å gå inn på her av diverse årsaker. På forhånd takk. Lenke til kommentar
trengeradvokat Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Da har jeg snakket med en admin og han har latt meg få lov til å lage en ekstra bruker for denne saken, men kun denne. Om det er noen som kan hjelpe meg å finne det jeg trenger så hadde det vært flott. Lenke til kommentar
trengeradvokat Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har hørt litt rundt og noen har nevnt Sverre Kvilhaug. Er dette en person jeg burde vurdere`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå