mobifil Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hei. For tre dager siden begynte min HP bærbare PC med Windows Vista å tulle noe fælt. Dvs. den oppfører seg normalt bortsett fra at den ikke vil slippe meg til på internet. Den er koblet til ett trådløst nettvek, holder man musen over nettverks ikonet i oppgavelinja får jeg opp : Tilgang Bare Lokal. Først tenkte jeg det var routeren så den ble restartet, noe som ikke hjalp. Nå vet jeg da også med 100% sikkerhet at det er min maskin det er noe galt med siden det konstant er koblet til andre maskiner og mobiltelefoner til dete nettverket og alle disse fungerer som de skal. Jeg har prøvd å kjøre systemgjennopretting, men ved oppstart etter gjennopprettingen får jeg beskjed om at gjennoprettingen ikke kunne fulføres. Nettverkskrtet i maskinen må jo også fungere siden den kobler til nettet. Jeg har heller ingen virus eller spyware da dette er kontroler, ei heller feil på maskinen som TuneUp, Error Repair eller ASC har funnet. Noen som har noen tips? Problemet er altså at maskinen er tilkoblet nettet, men lar meg ikke bruke internet, bare lokale tjenester. Endret 21. september 2009 av mobifil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå