Krayoa Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Har nå fått en WoW account av en venn, men får ikke spilt! Jeg logger inn og velger PVP, og suggest realm, men ingen realms kommer opp! Jeg har spilletid på den! Leste ett eller annet sted at man kanskje trengte å merge spilla på battle.net, noe jeg har gjort! Jeg klarte faktiskt ikke logge på før jeg gjorde det, noe som jeg finner rart! den har alle expansione, jeg har selv ikke WOTLK, men lastet ned fra wow-europe. Noen som vet hva jeg er nødt til å gjøre for å få spilt? Endret 21. september 2009 av kramr Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 amerikansk account? Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) amerikansk account? hmm, når jeg registrerte meg på battle.net så valgte jeg europe. Men er ikke sikker på hva den er, hvor kan jeg se dette egentlig? fikk den av en i norge. Endret 21. september 2009 av kramr Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bare til å prøve å logge deg på enten [EU] http://www.wow-europe.com/en/index.xml eller [uS] http://www.worldofwarcraft.com/index.xml Se hvilken du greier å logge deg på. Finnes sikkert andre måter. Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Bare til å prøve å logge deg på enten[EU] http://www.wow-europe.com/en/index.xml eller [uS] http://www.worldofwarcraft.com/index.xml Se hvilken du greier å logge deg på. Finnes sikkert andre måter. Jeg kan logge inn på wow-europe, men ikke den andre. Lenke til kommentar
Beloric Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har du spilt på privatserver? Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Har du spilt på privatserver? Jeg har ikke spilt på den enda, siden jeg fikk accounten igår og har prøvd å finne ut hvorfor jeg ikke får spilt. Tror ikke han jeg fikk den av har spilt på privatserver! Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Prøv å slå av Brannmuren på pc'en og prøv deretter å logg deg inn i spillet. Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Prøv å slå av Brannmuren på pc'en og prøv deretter å logg deg inn i spillet. Funker ikke, ingen realms som kommer opp! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Start Repair.exe, se om den finner noe. Kanskje en fil mangler eller noe slikt. Har ikke prøvd repair.exe før selv. Så vet ikke hva som vil skje. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hva står det i "realmlist" filen i wow installasjonsmappen? (åpne den i notepad) Endret 21. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Gå inn på Data -> enGB -> finn realmlist fila og åpne den i notepad og skjekke at det står set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set realmlistbn "" set portal eu Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Gå inn på Data -> enGB -> finn realmlist fila og åpne den i notepad og skjekke at det står set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com set realmlistbn "" set portal eu Jeg har tatt repair.exe nå! I realmlist står det set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com set patchlist us.version.worldofwarcraft.com set realmlistbn "" set portal us skal jeg bytte til eu da eller? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Du skal bytte til eu ja. Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Tusen takk, funker nå Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er helt fantastisk hvor komplisert blizz har gjort akkurat det der, mange som har problemet men de har lagdt fila langt inni helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå