Pansergnom Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei jeg lurte på om jeg skulle kjøpe meg en pc som jeg kan ha stående hjemme mens jeg studerer for å laste ned torrent o.l. Vil en Intel atom basert løsning med ion chipset holde for den slags bruk? Tenkte på å kjøpe https://prisguiden.no/product.php?p...5&cat_id=10 hvis det går ann å bruke det til det. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Om alt du skal gjøre er å kjøre en torrentklient, så er vel kriteriene at greiene kan kjøre et OS ja. Og det er jo ikke noe problem på den maskinen. Du kjører i så fall Windows eller Linux? (evt annet). Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Om det kun er torrents det står på, så kan du omtrent bruke en mobiltelefon til den slags bruk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvorfor ikke kjøpe en minibærbar for jobben? En liten og tilnærmet lydløs løsning, med skjerm og trådløst Internet integrert. Du har da muligheten til og med ta den med deg og brukte den til andre ting også skulle det være ønskelig. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bruker selv ein nettpc til nedlasting. Fynker fett det:D Kan stå på heile døgnet Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hva med et billigere alternativ? Standalone BitTorrent BT Client + USB/NAS/FTP/SAMBA/Printer/UPNP Sharing Network LAN Server kr 250,- (Ikke at jeg har prøvd den, men ser jo genialt ut.) Lenke til kommentar