Pansergnom Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei jeg lurte på om jeg skulle kjøpe meg en pc som jeg kan ha stående hjemme mens jeg studerer for å laste ned torrent o.l. Vil en Intel atom basert løsning med ion chipset holde for den slags bruk? Tenkte på å kjøpe https://prisguiden.no/product.php?p...5&cat_id=10 hvis det går ann å bruke det til det. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Om alt du skal gjøre er å kjøre en torrentklient, så er vel kriteriene at greiene kan kjøre et OS ja. Og det er jo ikke noe problem på den maskinen. Du kjører i så fall Windows eller Linux? (evt annet). Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Om det kun er torrents det står på, så kan du omtrent bruke en mobiltelefon til den slags bruk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvorfor ikke kjøpe en minibærbar for jobben? En liten og tilnærmet lydløs løsning, med skjerm og trådløst Internet integrert. Du har da muligheten til og med ta den med deg og brukte den til andre ting også skulle det være ønskelig. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bruker selv ein nettpc til nedlasting. Fynker fett det:D Kan stå på heile døgnet Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hva med et billigere alternativ? Standalone BitTorrent BT Client + USB/NAS/FTP/SAMBA/Printer/UPNP Sharing Network LAN Server kr 250,- (Ikke at jeg har prøvd den, men ser jo genialt ut.) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Den Standalone BitTorrent-greia så genial ut ja. Om man får til å bruke den... - WebUI language: Chinese (Simplified) - User Manual - Chinese P.S. Helt til jeg leste: "If you have received the Chinese version one, please download the English Version fireware from below link, apologize for any inconvenience caused." Endret 21. september 2009 av BeFs Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hva med et billigere alternativ?Standalone BitTorrent BT Client + USB/NAS/FTP/SAMBA/Printer/UPNP Sharing Network LAN Server kr 250,- (Ikke at jeg har prøvd den, men ser jo genialt ut.) Jeg har en slik. Problemet er hastigheten, jeg oppnår sjelden over 50kb/s. Det som virket som et helt genialt produkt blir svekket av elendig firmware, men heldigvis jobbes det med uoffisiell firmware som så langt (beta-fase) forbedrer både ytelsen og stabiliteten betraktelig. Endret 21. september 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 har du noe formening om makshastigheten man får på den greia? Hadde tenkt å koble den opp på fiberlinje fra bkk Jeg må seff ha remote tilgang på den Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ut i fra det jeg har lest kommer noen opp i 200-250kb/s med nyeste betaversjon av den uoffisielle firmwaren. Det er med andre ord ingen kraftplugg, men det er nærliggende å tro at dette vil bedres ytterligere etterhvert. For mitt vedkommende har den bare blitt liggende i påvente av bedre firmware, den er rett og slett ikke brukbar til noe som helst i sin originale stand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå