Gå til innhold

Vi starter med "forumveiledere"

Anbefalte innlegg

Utifra det dere skriver som det eg siterte, for så å ikke legge like stor vekt på det allikevel når dere velger er jo litt, tja missvisende for å si det pent da.

Skjønner også at dere mener at folk blir "eldre med alderen", men håper dere er såpass at dere klarer å ta bort en brukers tittel viss det viser seg at noen ikke blir "eldre med alderen"

Ikke sa eg at valgene deres er på grensa til latterlige, eg tror du skjønte at det var valgene som omhandlet veiledere med tidligere MANGE fyllainnlegg eg siktet til.

Og som du kanskje har lagt merke til har eg både gratulert og ønsket velkommen de bukerene dere har valgt, uansett hvem det nå var.Noen valg er eg sterkt uenig i, det har eg både lov og god grunn til, men det betyr ikke at eg ønsker at de skal gjøre en dårlig jobb, eg er like mye keen på ett godt og hyggelig forum som eg er siker på både du og de andre Mods/Veilederene er. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker gjerne å bli forumveileder og/eller moderator særlig for forumene Windows, Windows7 og Vista.

Har sendt mail for en stund tilbake og for enda lengre tid siden, men får aldri noe svar.

Har vært her på forumet siden 2004, aldri fått en advarsel, har nesten 4.000 poster, er aktiv hver dag, og burde være aktuell. Er 32 år, så har noen år på baken også.

Hva er sjansene for å bli dette i nær fremtid? Få litt igjen for tiden jeg har lagt ned her på forumet...

Lenke til kommentar

Jeg ønsker gjerne å bli forumveileder og/eller moderator særlig for forumene Windows, Windows7 og Vista.

Har sendt mail for en stund tilbake og for enda lengre tid siden, men får aldri noe svar.

Har vært her på forumet siden 2004, aldri fått en advarsel, har nesten 4.000 poster, er aktiv hver dag, og burde være aktuell. Er 32 år, så har noen år på baken også.

Hva er sjansene for å bli dette i nær fremtid? Få litt igjen for tiden jeg har lagt ned her på forumet...

Det du bør gjøre, er å sende inn en søknad i denne kategorien. Denne funksjonen er mer oversiktlig enn e-post, og søknaden din kan kun bli sett av deg selv og administratorer. Veiledere blir tatt inn etter behov. Dersom det er behov for nye veiledere i de kategoriene du er mest aktiv i, kan det hende du blir kontaktet. :)

Lenke til kommentar

Det du bør gjøre, er å sende inn en søknad i denne kategorien. Denne funksjonen er mer oversiktlig enn e-post, og søknaden din kan kun bli sett av deg selv og administratorer. Veiledere blir tatt inn etter behov. Dersom det er behov for nye veiledere i de kategoriene du er mest aktiv i, kan det hende du blir kontaktet. :)

Fant ut av dette i natt, så sendte en søknad der. Hadde ikke fått med meg at det var åpnet for å legge inn søknader den veien. Så da er det bare å vente til dere trenger en ny veileder / moderator i Windows / Windows 7 / Vista forumet ;)

Takk for tilbakemeldingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...