Necleto Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Som trådtittelen sier, er jeg ute etter forslag til gode Alliance PvE realms. For tiden spiller jeg i en Horde raid guild på Balnazzar, men ledelsen i guilden sliter med å få rekruttere folk (siden vi er en svensk/norsk guild), det er mye "dødt kjøtt" hva raiding angår i guilden, og vi ønsker derfor å prøve oss på en ny realm. De fleste av oss har også hatt lyst til å prøve Alliance en stund. Krav til realm: PvP (Ikke RP) Medium population (eller høyere så lenge det aldri er login kø). Grei fordeling av Horde/Alliance Bra/ok battlegroup. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Emerald Dream, er så og si en Alliance server, de er 'best' på PvE og du har en relativ god sjangse å vinne så og si alle de forskjellige BG'ene. Og WG er 'eid' av alliance =) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Takk for raskt svar Fikk anbefalt Frostmane av en kamerat, er det noen som har pros eller cons om Frostmane? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 tja, er alliance her nå, på vei til Grim Batol, første inntrykket er veldig bra, masse pugs til toc10 og 25, til og med heroic. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Siden det er en server oppe så benytter jeg sjangsen til å spørre om det er noen gode horde servere der ute ? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Personlig har jeg spilte Horde på Balnazzar, Al'Akir og Spinebreaker av betydning. Kan anbefale alle disse 3, men Al'Akir har/hadde login kø, så ville styrt unna den i første omgang. Balnazzar og Spinebreaker derimot, er gode PvE realms. Lenke til kommentar
akak Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Silvermoon nvm, pve-server ;p Endret 21. september 2009 av akak Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Jeg kom til å lure på...siden de har åpnet opp for begge factions på PvP realms, er det også mulig å migrere fra PvE realms til PvP? Om det er mulig, høres Emerald Dream ut som et interessant alternativ. Greit å ha muligheten til å migrere til en PvP realm en gang i tida om det skulle være ønskelig Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 det tror jeg har vært mulig en stund, men er ikke sikker:) Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 det tror jeg har vært mulig en stund, men er ikke sikker:) Det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå