ErikIF Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Var vel egentlig ikke noe som lå bak, bare en tanke som slo han der og da pga. dama/jenta stod og filma med et kamera. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Som egentlig ikke er lov Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Anders synes vi var dårlig publikum(og jeg er enig), så når vi først skulle vise at vi kunne gi alt skulle det dokumenteres, sa han. Derfor ble hun bedt om å komme opp å filme det hele. Pekte vel kun på den første han så med kamera. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Var litt dårlig allsang under Trigger, kunne se på Anders at han ble skuffa xD KsE var mye bedre i mine ører Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) KsE var mye bedre i mine ører MYE bedre. Helt enig. Spilte ræva av In Flames. Og Everytime I Die var tidenes mest ræva band. Ræl. Endret 17. desember 2009 av MovieGuy Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har egentlig noen av dere som rakker ned på ETID hørt noen av skivene dems? Det er grisefett, men det kom desverre dårlig frem pga elendig skrudd lyd i spektrum. Det er forresten også utrolig at det er ETID som rakkes mest ned på når de delte scene med DBA. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg forventer desverre lite annet etter å ha stått en halvtime i kø vedsiden av unge In Flames-fans. Det er i det hele tatt rart at ETID og MATSOD ble satt på plakaten med KsE, med tanke på fanbase. Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er i det hele tatt rart at ETID og MATSOD ble satt på plakaten med KsE, med tanke på fanbase. Den skjønte jeg ikke. Etid og Mayelene passer helt fint med KsE i mine øyne. Hvorfor folk rakker ned på Etid og ikke så mye DbA er fordi Etid er i mine øyne et seriøst band, men som folk kanskje ikke liker fordi de ikke har den samme vokalsyngingen som det KsE og In Flames har, det blir rett og slett for hardt for mange i forhold til hvordan hovedbandene på denne konserten var. Mens DbA er useriøst og lagd for å selge til teens-massene. Derfor er det lite grunn til å klage/kommentere hvor møkk DbA er, mener nå jeg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er i det hele tatt rart at ETID og MATSOD ble satt på plakaten med KsE, med tanke på fanbase. Den skjønte jeg ikke. Etid og Mayelene passer helt fint med KsE i mine øyne. Jeg mente å skrive In Flames. Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er i det hele tatt rart at ETID og MATSOD ble satt på plakaten med KsE, med tanke på fanbase. Den skjønte jeg ikke. Etid og Mayelene passer helt fint med KsE i mine øyne. Jeg mente å skrive In Flames. Jeg syns egentlig at alle bandene bortsett fra DbA kler hverandre godt, og litt forskjeller blant bandene er det nødt til være for å kunne selge skikkelig med billetter.. Det er jo ikke akkurat Inferno-festivalen dette Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Var det noen som hørte julesanger runge ut over Spektrum før konserten, mens vi sto og venta? Prøvde å dra igang, men er ikke sikker på hvor mange som faktisk ble med feks "Så går vi rundt om en ... " Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Var det noen som hørte julesanger runge ut over Spektrum før konserten, mens vi sto og venta?Prøvde å dra igang, men er ikke sikker på hvor mange som faktisk ble med feks "Så går vi rundt om en ... " Jeg stod nesten helt fremme, men hørte ikke noen julesanger, Lenke til kommentar
VivaLaLarsen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Var det noen som hørte julesanger runge ut over Spektrum før konserten, mens vi sto og venta?Prøvde å dra igang, men er ikke sikker på hvor mange som faktisk ble med feks "Så går vi rundt om en ... " Jeg stod nesten helt fremme, men hørte ikke noen julesanger, Hørte faktisk noen som sang mens jeg sto i køen! Hvis det var deg, så har du en flott stemme! Anyways, Taste of Chaos var lett fettbest. Digga alle bandene, og var ganske fett å treffe gitaristen i ETID + en fra Killswitch Crew på 7eleven etter konserten. Skulle hjelpe dem med å kjøpe hostesaft! Kom hjem med iPod signert av bassistene i In Flames og Killswitch Engage. Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Var det noen som hørte julesanger runge ut over Spektrum før konserten, mens vi sto og venta?Prøvde å dra igang, men er ikke sikker på hvor mange som faktisk ble med feks "Så går vi rundt om en ... " Jeg stod nesten helt fremme, men hørte ikke noen julesanger, Hørte faktisk noen som sang mens jeg sto i køen! Hvis det var deg, så har du en flott stemme! Anyways, Taste of Chaos var lett fettbest. Digga alle bandene, og var ganske fett å treffe gitaristen i ETID + en fra Killswitch Crew på 7eleven etter konserten. Skulle hjelpe dem med å kjøpe hostesaft! Kom hjem med iPod signert av bassistene i In Flames og Killswitch Engage. Ohhh, heldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå