ErikIF Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Helt enig med din oppsumering mr. Zilter. Kan også bekrefte at Maylene leverte varene sine. Tror nok de fikk et par nye fans iløpet av den korte tiden de var på scenen. In Flames var bare best. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 og hva er det med å spytte så høyt man klarer for så å fange det igjen? Det var bare ekkelt, ihvertfall ikke tøft.. Så det jeg også. Hele gjengen gjorde det jo, og jeg så også vokalisten en gang lot det bare falle i ansiktet istedet for å fange det igjen. Wtf liksom Ellers så deler jeg det meste av meningene dine, og rakk ikke Maylene and the sons of Disaster jeg heller.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gitaristen hadde en altfor overdreven opptreden oppå der AHHAHAHAHAHAHHAHAHA Norske metalheads er verdens verste mennesker. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gitaristen hadde en altfor overdreven opptreden oppå der AHHAHAHAHAHAHHAHAHA Norske metalheads er verdens verste mennesker. Slutt å være så jævlig fanboy, la folk få mene det de vil. Ingen som nekter deg å høre på det kjedelige bandet ditt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 "Kjedelig" Sa gutta som digga DBA. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Syns DbA var fine helt til jeg merka playback og fløtepus som stod å sang Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vokalen på refrengene til DBA irriterte meg. For en nasal lyd. "Angels of claritiiiiiiiii", huff. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Forøvrig props for å si "ekkelt" om spyttinga. tr000 metuhl Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kanskje på tide å gi seg nå? Ser ikke ut som om det blir noen enighet her. Ingen som er enig med deg, da burde du kanskje ta hintet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jess, alltid gi seg når man er i undertall. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 "Kjedelig" Sa gutta som digga DBA. Ingen her som har sagt at de digget DBA såvidt jeg kan se. Digger KsE og In Flames og kom for å se dem. Everytime I Die var bare en masse rot etter min mening, så får du heller synes hva du vil. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jess, alltid gi seg når man er i undertall. Så synd, heier nesten alltid på underdog'en EiD var mer bråk enn musikk i mine ører :S Endret 15. desember 2009 av Flux1 Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg prøvde å fange noen moments i moshpiten på KsE.. Delvis vellykket. Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Etid var bare bråk ass. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg liker ETID veldig godt, men de hadde elendig lyd i Spektrum på søndag. Låt veldig grøtete. Vokalen var skrudd elendig. Synd, for bandet er egentlig kick ass! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Hvorfor fikk en random dame lov til å gå opp på scena og filme? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fordi Anders er kul vel. Hvorfor fikk randoms lov til å komme opp på scena og synge da Green Day var i Spektrum? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Her spør jeg et seriøst spørsmål og får et idiotisk svar. Jeg var ikke på konserten, men leser her (og så videoen) at en random dame fikk komme opp. Bare pekte Anders på en i publikum og sa at hun fikk komme opp på scena? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Idiotisk svar? Var jo faktisk det som skjedde. "Kom opp, og ta med deg kameraet så legger du det ut på youtube". Han ville vel at det skulle filmes når alle hoppa på Only For The Weak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå