Tonna84 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da tar jeg selvkritikk. Da går det vel garantert på bekostning av KsE... Drit. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da er jeg tilbake. MATSOD og ETID var, ikke uventet, helt utrolig bra! Å møte gutta i ETID føltes nesten uvirkelig for meg, og det var en utrolig kul opplevelse. KsE skuffet som vanlig heller ikke, selv om jeg stod litt lenger bak da (Moshing er ikke plakatvennlig). Fikk med meg to signerte plakater hjem, pluss en t-skjorte. Jeg så litt av DBA, og det var kjipe greier. Synkroniserte stagemoves og matchende outfits er ikke kult når man skal leike metal. At disse fikk større publikumsrespons enn ETID og MATSOD var helt utrolig, jeg skjønner virkelig ikke hva folk ser i dem. Også ganske skuffende at det på det meste befant seg rundt 20 stykker i moshen. Den var mindre enn den pleier å være på atskillig mindre steder. Men, annet publikum, annen oppførsel, I guess. Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da skjønner jeg at du ikke var i moshen på KsE og ikke minst på In Flames, på IF ble moshen til slutt gigantisk. DBA var åpenbart et band som var med kun for å trekke jenter. Syns det ble fryktelig tåpelig når boybandstemmen runget utover spektrum. Ellers får jeg rette en stor takk til den som var ansvarlig for at jeg måtte komme meg hjem fra Oslo til Asker iført kun en t-skjorte i 5 minus. Jakke, genser og ipod stjælt. Kan takke meg selv siden jeg la det fra meg ubevoktet, men alikevel. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hvor la du det fra deg? Utrolig kjedelig.. Men husk til neste gang at de har oppbevaringsbokser på Oslo S. Endret 14. desember 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Wuppi Kom hjem med ødelagt kne og blod fra nese etter moshpit <3 En av de bedre konsertene jeg har vært på Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 La det fra meg av gammel vane under trappa. Vet at det er bokser på Oslo s, men har alltid lagt det der jeg la det i dag og det har alltid gått fint, men da fikk jeg straffen min til slutt gitt.. En kald opplevelse. Flux1: Jeg merket at jeg traff en fyr relativt hardt i ansiktet under moshen på KsE.. Kan det ha vært deg? Isåfall beklager jeg.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ganske pissed, pga den lange køa var jeg ikke inne før 1830 og gikk derfor glipp av Maylene and the Sons of Disaster som jeg hadde veldig lyst til å se. Everytime I Die synes jeg var noe dritt, rett og slett. Dead By April var heller ikke det store. Men My Curse, fy og jeg elsker den sangen og ikke minst introen! De sangene de spilte imellom var brukbare, så var det en rå slutt med Holy Diver! In Flames tok så sykt av, digget det. Cloud Connected, The Chosen Pessimist, Only For The Weak, Alias, My Sweet Shadow. Deilig! Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Maylene and the Sons of Disaster var overraskende bra, men Everytime I Die derimot falt ikke helt i smak dessverre. Dead by April var helt ok, men ikke noe jeg ville hørt på ellers. KsE og In Flames var som forventet helt utrolig rått, var så utrolig digg med sanger som Starting Over, Holy Diver, Cloud Connected, Alias, Only for the Weak osv osv osv. DIGG. Endret 14. desember 2009 av DoffenPHP Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Tonna84: hvis det var du som sklei og traff meg med en backhand så var det nok det Men det ødela ikke kvelden min EDIT: leif Endret 14. desember 2009 av Flux1 Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) IN FLAMES WE TRUST. Fy faen til digg det var å se In Flames i går. Beste gig ever. Eneste minuset var at Jesper ikke spilte . Håper han og resten av bandet kommer tilbake snart igjen. KSE var også ganske bra, mens de tre andre var ikke noe. Særlig ETID var elendig. Endret 14. desember 2009 av ErikIF Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 De skal jo jobbe med nytt album når touren er over, og da sa Anders at de kommer tilbake. Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) De skal jo jobbe med nytt album når touren er over, og da sa Anders at de kommer tilbake. Sant, men den har jeg hørt før. Man vet aldri, om Jesper ikke klarer å bekjempe djevelen aka alkoholen så vet ingen hva som skjer. Han er den ensete igjen fra den opprinnlige besetningen, og In Flames er hans band. Men la oss ikke snakke om det negative, vi stoler på Anders og satser på at de kommer tilbake! Endret 14. desember 2009 av ErikIF Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Folk som sier ETID var dårlige vet absolutt ingenting og bør aldri få lov til å dra på konsert igjen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Folk som sier ETID var dårlige vet absolutt ingenting og bør aldri få lov til å dra på konsert igjen. Fordi ikke alle liker det samme som deg? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nei, fordi du suger. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg blir lei meg når jeg ser at folk klarer å trøkke slik ut av seg. Patetisk. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg blir mer lei meg når folk klarer å si at ETID er "dritt, rett og slett". Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Man kan fint si at musikken ikke er bra, men å si at de spilte en dårlig konsert er uhørt. De leverte! Jeg liker f.eks. ikke DbA, men jeg kan fint si at de gjorde en god gig. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 I min mening var det dårlig, fordi jeg liker ikke musikken dems. Men jeg sier ikke at de ikke leverte, for de som liker det kan det jo hende det var sykt bra. Men når jeg ikke liker det, så blir det slik Lenke til kommentar
ErikIF Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Folk som sier ETID var dårlige vet absolutt ingenting og bør aldri få lov til å dra på konsert igjen. Folk som sier de skal vurdere å stå igjen for å se In Flames vet absolutt ingenting og bør aldri få lov til å dra på konsert igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå