Gå til innhold

Taste of Chaos, Oslo Spektrum - 13.12.09 (In Flames, Killswitch Engage)

Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg tilbake. MATSOD og ETID var, ikke uventet, helt utrolig bra! Å møte gutta i ETID føltes nesten uvirkelig for meg, og det var en utrolig kul opplevelse. KsE skuffet som vanlig heller ikke, selv om jeg stod litt lenger bak da (Moshing er ikke plakatvennlig). Fikk med meg to signerte plakater hjem, pluss en t-skjorte.

Jeg så litt av DBA, og det var kjipe greier. Synkroniserte stagemoves og matchende outfits er ikke kult når man skal leike metal. At disse fikk større publikumsrespons enn ETID og MATSOD var helt utrolig, jeg skjønner virkelig ikke hva folk ser i dem.

Også ganske skuffende at det på det meste befant seg rundt 20 stykker i moshen. Den var mindre enn den pleier å være på atskillig mindre steder. Men, annet publikum, annen oppførsel, I guess.

Lenke til kommentar

Da skjønner jeg at du ikke var i moshen på KsE og ikke minst på In Flames, på IF ble moshen til slutt gigantisk.

DBA var åpenbart et band som var med kun for å trekke jenter. Syns det ble fryktelig tåpelig når boybandstemmen runget utover spektrum.

Ellers får jeg rette en stor takk til den som var ansvarlig for at jeg måtte komme meg hjem fra Oslo til Asker iført kun en t-skjorte i 5 minus. Jakke, genser og ipod stjælt. Kan takke meg selv siden jeg la det fra meg ubevoktet, men alikevel.

Lenke til kommentar

La det fra meg av gammel vane under trappa. Vet at det er bokser på Oslo s, men har alltid lagt det der jeg la det i dag og det har alltid gått fint, men da fikk jeg straffen min til slutt gitt.. En kald opplevelse.

Flux1: Jeg merket at jeg traff en fyr relativt hardt i ansiktet under moshen på KsE.. Kan det ha vært deg? Isåfall beklager jeg.. :p

Lenke til kommentar

Ganske pissed, pga den lange køa var jeg ikke inne før 1830 og gikk derfor glipp av Maylene and the Sons of Disaster som jeg hadde veldig lyst til å se.

Everytime I Die synes jeg var noe dritt, rett og slett. Dead By April var heller ikke det store.

Men My Curse, fy og jeg elsker den sangen og ikke minst introen! De sangene de spilte imellom var brukbare, så var det en rå slutt med Holy Diver!

In Flames tok så sykt av, digget det. Cloud Connected, The Chosen Pessimist, Only For The Weak, Alias, My Sweet Shadow. Deilig!

Lenke til kommentar

Maylene and the Sons of Disaster var overraskende bra, men Everytime I Die derimot falt ikke helt i smak dessverre. Dead by April var helt ok, men ikke noe jeg ville hørt på ellers. KsE og In Flames var som forventet helt utrolig rått, var så utrolig digg med sanger som Starting Over, Holy Diver, Cloud Connected, Alias, Only for the Weak osv osv osv.

DIGG.

Endret av DoffenPHP
Lenke til kommentar

IN FLAMES WE TRUST. Fy faen til digg det var å se In Flames i går. Beste gig ever. Eneste minuset var at Jesper ikke spilte :(. Håper han og resten av bandet kommer tilbake snart igjen. KSE var også ganske bra, mens de tre andre var ikke noe. Særlig ETID var elendig.

Endret av ErikIF
Lenke til kommentar
De skal jo jobbe med nytt album når touren er over, og da sa Anders at de kommer tilbake.

Sant, men den har jeg hørt før. Man vet aldri, om Jesper ikke klarer å bekjempe djevelen aka alkoholen så vet ingen hva som skjer. Han er den ensete igjen fra den opprinnlige besetningen, og In Flames er hans band.

Men la oss ikke snakke om det negative, vi stoler på Anders og satser på at de kommer tilbake!

Endret av ErikIF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...