stizzen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skal på denne konserten jeg også, gleder meg veldig Men jeg rekker vel siste buss/tog hjem? (går 23.43) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Såvidt jeg vet avslutter alltid Spektrum klokka 23. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Det er ingen regel som sier det. Det er bare et ønske, såvidt jeg vet. Kun for at folk skal kunne rekke transport som tog osv.(Dette er noe jeg har hørt, så ta det med en klype salt). Har vært på konsert der som har vart helt mot 00:30. Men, vanligvis slutter alle konserter så man rekke siste tog/buss hjem. Endret 23. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Okey, jeg mener bare å huske at det var en type som sa at Spektrum måtte avslutte innen 23! Jeg har uansett vanskeligheter for å forstå at du ikke skulle rekke en buss 2343 ettersom første konsert starter ca 18. Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Okey, jeg mener bare å huske at det var en type som sa at Spektrum måtte avslutte innen 23! Jeg har uansett vanskeligheter for å forstå at du ikke skulle rekke en buss 2343 ettersom første konsert starter ca 18. Ja, jeg har hørt at spektrum skal være ferdig med konserter rundt 23+ pga naboene. Pluss at det er en søndag så tror jeg neppe det vil vare noe særlig lenger enn til rundt 23. Fredager og Lørdager er det gjerne litt annerledes sånn generellt siden offentlig transport varer litt lenger ut i nattestimene. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 ETID og Maylene and the Sons of Disaster spiller først! Hva er det forno? Hvordan kommer de svenske kjipingene over de to banda på bandrosteren? Jeg trodde DBA var dødssmå... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Okey, jeg mener bare å huske at det var en type som sa at Spektrum måtte avslutte innen 23! Jeg har uansett vanskeligheter for å forstå at du ikke skulle rekke en buss 2343 ettersom første konsert starter ca 18. Ja, jeg har hørt at spektrum skal være ferdig med konserter rundt 23+ pga naboene. Pluss at det er en søndag så tror jeg neppe det vil vare noe særlig lenger enn til rundt 23. Fredager og Lørdager er det gjerne litt annerledes sånn generellt siden offentlig transport varer litt lenger ut i nattestimene. Spektrum har en "grense" på klokka 24.00. Kilde. Curfew: 24:00 (12:00 midnight) Endret 28. november 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
ThePerfectTool Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Satser på DbA blir syk eller noe sånt, klarer bare ikke å høre på "metal" som er så falskt. Spent på Maylene and the Sons of Disaster, ikke noe særlig begeistret for Everytime I Die eller Killswitch. Reiser egentlig bare for In Flames Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fikk nettopp vite at DBA spiller etter Maylene OG ETID. De spiller også lengre enn ETID. Jeg er rimelig tolerant når det kommer til musikk, men nå skjønner jeg faktisk ikke noe. Jeg er overbevist om at jorda sprenger i 2012. Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja, jeg skjønner virkelig ingenting hvorfor DBA har fått den posisjonen på konserten.. Det er så falskt og dårlig atte hjælp. For folk som ikke har hørt så mye på Killswitch så tror jeg de kommer til å få se en gledelig overraskelse, de er sykt fete live og selvom jeg kanskje er enda mer fan av In Flames, så har KsE mye bedre scenetekke og evne til å lage kaos i crowden =) Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Skal på konserten selvom jeg ikke er fan av noen av bandene, blir med på grunn av dama hadde veldig lyst . Her går det bare i hardstyle though! Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Drar dit for In flames og KsE selv Kommer til å møte opp tidlig å få med meg de to første bandene, så blir det å hvile føttene mens DbA spiller Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal bort til Tigerstaden på lørdag, og jeg gleder meg. Selvfølgelig er In Flames høydepunktet, men Killswitch lover bra. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som vet hvilke sanger som spilles av In Flames? Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som vet hvilke sanger som spilles av In Flames? På denne videoen så ser man hva IF og KsE spillte i London, det blir sikkert noe av det samme, bare at det (desverre må jeg si) blir flere IF sanger og noe færre KsE sanger siden IF avslutter ballet. Gleder meg!! Har store forventninger til Maylene også må jeg si! http://www.youtube.com/watch?v=ERKGwvXQMKc Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 In Flames spiller sannsynligvis: Cloud Connected Embody The Invisible Pinball Map Delight and Angers Disconnected The Chosen Pessimist Trigger The Hive Only For The Weak Artifacts of The Black Rain March to the Shore Come Clarity Leeches Alias The Mirror's Truth The Quiet Place Take This Life My Sweet Shadow Jeg reiser egentlig kun for In Flames, men et par Maylene and the Sons of Disaster sanger hørtes bra ut, i tillegg til My Curse og Holy Diver fra Killswitch. Dette blir min andre In Flames konsert, men sist gang hadde jeg sitteplasser så forventer en større opplevelse idag! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 I dag blir det mosh, så får jeg heller se om jeg gidder å være igjen for In Flames. Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvorfor tror du de kommer til å spille de sangene? De kommer aldri i verden til å spille så mange sanger. Det er jo mye fler enn de spiller på en vanlig konsert tom. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 http://www.setlist.fm/setlist/in-flames/20...n-5bd71768.html Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Her er setlista til IF som Spotify-playlist, som jeg har brukt noen dager for å varme opp til konserten: http://open.spotify.com/user/luedotten/pla...VCFJpxUOVN3a4A7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå