Olum Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 I Spektrum vil det bli en utrolig fet konsert med In Flames, Killswitch Engage + support. Flere band vil bli annonsert etterhvert. Hva tror folket om dette? Fler som skal dit? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Drar for Every Time I Die og Maylene and the Sons of Disaster, blir for Killswitch Engage. Endret 14. desember 2009 av boffeeen Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hadde gledet meg i lang, lang tid til de annonserte hvilke band som skulle være med på taste of chaos i år, men ble sykt skuffa. Var ti ganger bedre i fjor. Tror nok neppe jeg tar turen i år. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvilke band spilte i fjor? Garantert ikke bedre enn ETID. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 I fjor var det story of the year, atreyu, as i lay dying, horse the band, mucc, the ghost of a thousand, chemical vocation og path of no return. Så jo, bedre enn etid;) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Neh, bare middelmådige band der. Ghost of a Thousand er ganske fett, ellers ganske traurige greier. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 I fjor var de fleste bandene over middels bra, i år er det kun dba og etid. De andre ligger midt på treet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Everytime I Die og Maylene and the Sons of Disaster er fett. Hørt litt på dem tidligere, men Dead By April var ikke noe særlig. AutoTune-"metal"! IF og KsE burde droppa dem. Endret 28. september 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Everytime I Die og Maylene and the Sons of Disaster er totalt dritt. Får heller varmet opp litt med gjengen før Killswitch Engage og In Flames eier den kvelden her. Til og med DBA er bedre enn de to førstnevnte. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hahahahahahahahahahhahaha! Hurra for ensidigheten. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Everytime I Die og Maylene and the Sons of Disaster er totalt dritt. Får heller varmet opp litt med gjengen før Killswitch Engage og In Flames eier den kvelden her. Til og med DBA er bedre enn de to førstnevnte. Say waaat? DbA er jo Akon-metal! Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som selger sin billett? Har vært for treig på gunnern.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Slenger meg på den der; dersom noen har en billett til overs, så send meg PM. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 NEI! Det var da som svarte! Først Amon, og nå dette. Jeg er talentløs! Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor må det bli utsolgt før jeg vet om jeg kan dra eller ikke Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Da ble det i dag lagt ut flere billetter for salg og jeg har sikret meg min billett! JESSDA! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Fikset billett selv, så da er det bare å glede seg til Every Time I Die, og håpe at In Flames spiller sist så jeg kan dra tidlig Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 har billett sikra. står at in flames skal "avslutte" kvelden. mange sanger/hvor lenge vil hver spille tror dere? gleder meg noe jævlig, både for de jeg ikke har hørt og til in flames og killswitch. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) En kar på last.fm sier 90 min. Hørtes litt vel lenge ut. Edit: Jeg håper at i hvert fall både ETID og KsE får minst en time hver. Endret 19. november 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) IF og KsE bytter på å spille som siste akt, så jeg regner med at de spiller fulle set begge to. Ikke resten. Tipper fra 20 til 40 min på de andre. Endret 20. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå