TheCatIsALie Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Finnes det steder jeg finner mange bilder av soldater i cod4? Helst nærbilder. Skal redigere en del, så bruke i film. Og, før dere som nå verker etter å spamme med med "let me google that for you" linker, har googla, og finner ingen bilder jeg er fornøyd med.. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hadde vært en fordel om du skrev hva slags bilder du var på jakt etter. Skal du ha 3d-modeller, ingame bilder eller bilder fra filmer etc? Orker ikke å begynne å lete når jeg ikke vet hva du vil ha. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Enkelt og greit bilder som viser soldatene. Hvor de er fra er ikke nøye så lenge bra kvalitet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 "skaff" deg cod4 og lag/join ein tom server x 2 på forskjellige maskiner så kan du ta bilde av deg sjølv Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Med en PC er ikke det såå enkelt.. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Google magic http://images.google.no/images?rlz=1C1GGLS...l=no&tab=wi Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Er det mulig å få med føtter? Mange manglet? (bare for å pirke litt..) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Med en PC er ikke det såå enkelt.. Hva mener du med det? Du kan jo gå inn på en helt vanlig server så velger du at du skal spectate serveren, så flyr du rundt og tar printscreen av de du treng. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 For det første, på de fleste HC serverne er det ikke freelook. For det andre, så er det fryktelig stress når de fleste spretter rundt hele tida.. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 For det første, på de fleste HC serverne er det ikke freelook.For det andre, så er det fryktelig stress når de fleste spretter rundt hele tida.. Alle servere har spectate Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Ja, men som dette bilder, fra rcon beviser, har ikke ALLE freelook aka "Free".. Noen er låst til spillerne (førsteperson), noen ganger kan du bare være på et punkt.. Forstår du? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, men som dette bilder, fra rcon beviser, har ikke ALLE freelook aka "Free".. Noen er låst til spillerne (førsteperson), noen ganger kan du bare være på et punkt.. Forstår du? Aha ja, Beklager. Det skulle jeg egentlig ha fått med meg sia jeg har egen server oppe å går med rcon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå