EinarEriksen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Den nye Acer F1 skal være lynrask, men likevel ha en beskjeden pris. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Skeptisk. Har ikke opplevd noe særlig med kvalitet fra acer sin side. Vi får se. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Misvisende artikkel-tittel. Det virker som Acer har lagd en prosessor på 1 ghz, mens de egentlig har lagd en mobiltelefon som har en 1 ghz prosessor Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Prosessoren under panseret har nemlig en 1 GHz prosessor... We heard u liek processors, so we put a processor on your processor so you can process while u process Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Prosessoren under panseret har nemlig en 1 GHz prosessor... We heard u liek processors, so we put a processor on your processor so you can process while u process Lenke til kommentar
Nator Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 u maketed teh sense! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Wow, en prosessor med høy klokkefrekvens! Hva så? Jeg regner med artikkelforfatter har minimumskunnskaper om prosessorer? F.eks. hva klokkefrekvens er? Så lenge prosessortype aldri nevnes, så er klokkefrekvens fullstendig uinteressant. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 jepp, dette kan enten være snapdragon eller en variant av cortex-a8... forøvrig så har en vel 15% merverdiavgift i england, ble dette tatt med i prisberegningen? Lenke til kommentar
the_Enlightened Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 ... Codeman... dette er ikke programkode og må jo si at artikkelforfatter gjør seg forstått;) Dersom prisen er som det står her, så blir dette min neste telefon... forutsatt at den ikke har "vesentlige" mangler Lenke til kommentar
moskito Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg syntes alle som komenterer her liksom leiter etter feil i alle artikler så de kan skrive det i coment. Det er jo greit nok men jhvorfor heller ikke "leite" etter positive ting. Syntes artikkelen var bra jeg Lenke til kommentar
olz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Virker fristande denne. Om den i tillegg får kapasitiv skjerm til nokelunde den prisen så kan dette bli særs bra. Endret 22. september 2009 av olz Lenke til kommentar
kommers Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Enig med CAT-scan. Litt intetsigende å bare oppgi klokkehastighet for prosessoren. Skal vi anta at det er en ARM Cortex-A8, eller -A9 (disse har vel knapt blitt lansert, om jeg husker rett), eller kanskje en strømslukende x86? Greit, det foreligger sikkert ikke flere specs ennå, men denne ene opplysningen er ikke så veldig interessant hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg