Jakoozie Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Trinley Dorje, en av buddhismens fremste og yngste ledere spiller voldsspill for å få ut aggresjon. Les mer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Veldig positivt og se:) Fin artikkel Jakoozie Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fornuftig person dette her ja Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Pleier ikke å si dette, men det her er vel en agurknyhet uten like? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Syns det var artig og lese, ingen som tvinger deg til og lese det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Syns det var artig og lese, ingen som tvinger deg til og lese det. Hva vet du om det? Kanskje det står en sint kar fra spillverket med en revolver mot hodet mitt akkurat nå? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) :!: dødsbra, forventet et helt annet svar. Syns jeg ser det for meg:) Endret 21. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kan vel på ein måte kalle det agurk, samtidig som det var litt morosamt å lese... ^_^ Lenke til kommentar
MMM Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg trodde buddistmunkenes følelser og åndsliv skulle pleies med meditasjon og ettertanke, ikke ved å plaffe zombier i huet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg trodde buddistmunkenes følelser og åndsliv skulle pleies med meditasjon og ettertanke, ikke ved å plaffe zombier i huet. Nettopp derfor var denne saken litt morsom å få med Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Hva vet du om det? Kanskje det står en sint kar fra spillverket med en revolver mot hodet mitt akkurat nå? Shit, du lovte å ikke tyste! Watch your back ... Hehe For at dette skal regnes som agurkstoff er det vel en forutsetning at det er tørke på nyhetsfronten. Det kan jeg fortelle deg at det ikke er Hvis du ikke likte saken beklager jeg det, men jeg valgte å skrive nettopp om denne buddhisten fordi saken var interessant i seg selv, ikke fordi det ikke var noe annet å skrive om. Så får den jevne leser bestemme om det er verdt å lese eller ikke. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg trodde buddistmunkenes følelser og åndsliv skulle pleies med meditasjon og ettertanke, ikke ved å plaffe zombier i huet. Hvem sier det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvis du ikke likte saken beklager jeg det, men jeg valgte å skrive nettopp om denne buddhisten fordi saken var interessant i seg selv, ikke fordi det ikke var noe annet å skrive om. Så får den jevne leser bestemme om det er verdt å lese eller ikke. Jeg synes ikke det var en dårlig artikkel på noe vis, jeg synes bare.. vel.. den passer bedre på forsiden av VG eller Se og Hør enn den gjør her. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hey, du glemte Hjemmet, Ukebladet, Dagbladet :S Lenke til kommentar
Bento Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Dette burde vel tas med som et innspill i den tyske spilldebatten. Kanskje det viser seg at det blir mindre vold (og skolemassakre) av å få ut aggresjon gjennom spill. Burde også gå an å få frem dette gjennom forskning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg