Uknuselig Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, skal bare bestille noen kabler til pcen min, men finner ingen pcbutikker som har lav frakt. Vet dere om noen? Skal bare bestiller for ca 50kr, og vil ikke betale 100kr i frakt for liksom. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 om du kan vente en 2uker på kablene så er DealExtreme uten frakt. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Hmm, det var litt lang tid, men var utrolig billig der. Er det ingen norske sider som bare kan putte den i en konfolut å sende? Huff de er så vanskelig. Det burde jo gå greit viss man betaler med Visa. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tror Komplett sender småting i konvolutt, så lenge de er små nok seff. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) tror alle norske butikkene er ganske frelst i de standardstørrelse eskene sine. når jeg tenker meg om så har jeg fått kabler fra amentio i konvelutt, men står ikke hva jeg betalte i porto på ordren. Endret 21. september 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Ser at frakta blir på 99 kr på komplett uansett. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er vel en del på e-bay som har både billige kabler og frakt... Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) it24.no sender med A-post. Husker ikke nøyaktig hva det koster, men jeg er ganske sikker på at at det er godt under 100 kr. Edit: 30 kr ser det ut til. Endret 21. september 2009 av dravisher Lenke til kommentar
tormi Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ser at frakta blir på 99 kr på komplett uansett. Jeg kjøpte nettopp to stk minne til bærbar hos komplett, da fikk jeg velge litt godt skjult brevpost og betalte 39,- kr i porto. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 når du skal ha en kabel til 50,- er det ofte billigere å handle på biltema/elkjøp/expert/andre lokale butikker... er ikke alltid det lønner seg å handle på nettbutikker... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Klippet fra Komplett.no etter å lagt en minnebrikke i handelvonga (logget ikke inn). Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Ja funket på komplett nå Lenke til kommentar
Nator Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, skal bare bestille noen kabler til pcen min, men finner ingen pcbutikker som har lav frakt. Vet dere om noen? Skal bare bestiller for ca 50kr, og vil ikke betale 100kr i frakt for liksom. CDON.com! Søk på "Champion" og velg elektronikk, se alle e.l. så får du et fint utvalg billige kabler. Frakta er ca 30 kroner uansett hvor mye du bestiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå