Duke Soforth Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Fra adequacy.org: Quote: If your son has requested a new "processor" from a company called "AMD", this is genuine cause for alarm. AMD is a third-world based company who make inferior, "knock-off" copies of American processor chips. They use child labor extensively in their third world sweatshops, and they deliberately disable the security features that American processor makers, such as Intel, use to prevent hacking. AMD chips are never sold in stores, and you will most likely be told that you have to order them from internet sites. Do not buy this chip! This is one request that you must refuse your son, if you are to have any hope of raising him well. :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 jaja... virkelig seriøst.. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 er dette propaganda i prosessorkrigen eller? Lenke til kommentar
betman Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 03:10, sub1343 skrev:er dette propaganda i prosessorkrigen eller? Heller økonomiske motiver. USA's industri-ekport er nede, og de har få gode produkter å eksportere. Våpenindustri, hyppige kriger som vi betaler og Bill Gates er beholdningen. Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Nå er jo AMD et internasjonalt selskap. Men hovedsetet er i USA og det var der det startet. Så et nasjonalistisk kapitalist svin av en amerikaner burde ikke være urolig over å være "upatriotisk" når han kjøper AMD fremfor Intel prosessorer. PS: Ikke det at jeg hater USA men de kan late til å være litt for "stars and stripes" og "Go USA!" bortimot hele tiden. Ta hvordan nordmenn var under OL på Lillehammer og gang det med 10 så får du sånn circa mentaliteten til en gjennomsnitts amerikaner i dag. Greit nok å syns at landet sitt er fint og bra men trenger de å gni det oppi trynet på folk som ikke er derfra? Det pleier ikke å irritere meg men jeg måtte bare få det ut siden jeg så Rocky4 i dag og ble litt satt ut av hele USA greia. Tenk deg om man skulle lagd en slik film i norge hvor helten var en norsk bokser og de slemme var svensker. Men nok om det, hva var det vi snakket om igjen? Lenke til kommentar
Ebola_4_U Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Det hele var ment å være morsomt...men ikke alle har samme humor... Les originalen her: http://www.adequacy.org/?op=displaystory;s...12/2/42056/2147 Og deretter sjekk hva The Register skrev angående dette: http://www.theregister.co.uk/content/28/23650.html Vær så SNILL - ikke tro alt du leser på internett er sant og seriøst... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 04:36, Ebola_4_U skrev:Det hele var ment å være morsomt...men ikke alle har samme humor... ..hehe nei jeg kan love deg at alle ikke har samme humor... :smile: Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Ebola_4_U: Linken står i posten min også (klikk på adequacy.org så kommer du mirakuløst fram). Det morsomste er vel faktisk å lese diskusjonen som oppstod... Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Latterlig. Har brukt AMD i flere år å kommer ikke til å slutte med det!=) Lenke til kommentar
vwalle Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 er det AMD det er feil med eller brukere?? jeg har hatt AMD I over 1 år nå og har ikke hatt noe feil med CPUen. men hovedkortet har jeg hatt feil med!! noen har 40 grader og noen har 65 grader med samme vifte, WTF?? det er ikke AMD det er feil med men bukere! Lenke til kommentar
errgo Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Lol, den artikkelen var genialt morsom. Var som om den skulle ha vært skrevet av et jehovas vitne eller en amish :smile: Lenke til kommentar
tvika Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Oioi.. dette var saker. Jeg selger AMD'en min med en gang og kjøper meg Intel. Liker ikke barnearbeid og dårlige kopier. Trodde AMD var et seriøst selskap jeg. Hmm.. jaja lett å bli lurt gitt. Intel forever fra nå av ja. __ TV Lenke til kommentar
Ebola_4_U Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ebola_4_U: Linken står i posten min også (klikk på adequacy.org så kommer du mirakuløst fram). Det morsomste er vel faktisk å lese diskusjonen som oppstod... Joda, jeg så linken din, men det var jo en del som virkelig trodde på dette så jeg ville bare hjelpe dem litt på vei. Det er jo ikke alle som har god kritisk sans. :o jim Lenke til kommentar
airguard Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hmm amerikanerene begynner og bli vel hårsåre etter 9/11. AMD er jo definitivt et amerikansk foretak, men flagger selvfølgelig ut produsjonen til det billigste stedet (gjør ikke intel det også ? ) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Altså, man tar opp en tråd som er over et år gammel. hallo? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 er det AMD det er feil med eller brukere?? jeg har hatt AMD I over 1 år nå og har ikke hatt noe feil med CPUen. men hovedkortet har jeg hatt feil med!! noen har 40 grader og noen har 65 grader med samme vifte, WTF?? det er ikke AMD det er feil med men bukere! Er det ikke slik med alt? Lenke til kommentar
arne123 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 skal love deg at hvis AMD bruker barnearbeid, bruker Intel det og... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Altså, man tar opp en tråd som er over et år gammel. hallo? Men er da ikke noe galt å gjøre det da, eller hva fondus. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Arbeiderene i Costa Rica får sikkert mye i lønn av Intel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå