Gef Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei! Har egentlig hatt dette problemet helt siden jeg fikk datamaskinen i januar, men nå begynner det å bli litt irriterende, så jeg bestemte meg for å spørre. Det som skjer er at når jeg laster ned noe fra internett, eller når jeg drar over noe på nettverket med maskinen, så kobler datamaskinen seg av. Det vil si at den bare bryter forbindelsen og nede på nettverksikonet kommer det opp at det er begrenset tilgang. Dette resulterer i at jeg må starte maskinen på ny for at jeg skal få tilgang igjen. Det varierer litt når det skjer. Av og til kan maskinen laste i mange timer før det bryter, mens flest ganger skjer det rett etter jeg har skrudd på maskinen. Har prøvd å reinstallere windows vista 32bit, og installere de nyeste drivere på Acer sine hjemmesider. Noen som tror det er et hardware problem? Eller noen med lignende saker? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kan hende du ikke har oppdatert firmware på routeren. Jeg hadde seriøste problemer med dette tildligere med min Acer Aspire 5920G og D-link Dir-655 (tror jeg). Det fungerte perfekt på alle andre maskiner, men min logget hele tiden av nettet. (eller som du sa, det viser "bare lokal") Jeg ringte til D-link og der sendte de meg nyeste firmware. Når jeg logget inn på routeren stod det at jeg hadde den nyeste og oppdaterte firmwaren, men det var feil. Etter det så fungerte det helt perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå