Reggy Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Vurderer å kjøpe et ett par nye TV` er. Et til stua som er 32 eller 37 tommer, og et til kjellerstua 42 tommer. Jeg er svak for Panasonic TV - vet ikke hvorfor, men har et av idag. Det er ikke HD, men funker veldig bra. Det er 32 tommer og en billig modell. Det blir flyttet til soverommet når jeg investerer i nytt til stua. Hva slags TV merke er best eller er det hele tiden en avveining fra modell til modell. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det blir som og spøre om hvilket bilmerke som er best. Det er selvsagt modell avhengig. Det jeg kan si spesifikt om Panasonic er at de produserer gode skjermer, som det er ekstremt lite feil på. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Akkurat! Var akkurat i butikken og så på Samsung LED skjerm. De synes jeg var helt rå. De hadde 32 " og 40 ". Skulle ønske de også fantes i 37". 32" fikk jeg en pris på 11900 og 40 " 13900 kr. Vet ikke om jeg får kona til spise 40" i stua. Da må den hvertfall opp på veggen med et stativ som kan trekkes ut og svinges 180 grader. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Akkurat! Var akkurat i butikken og så på Samsung LED skjerm. De synes jeg var helt rå. De hadde 32 " og 40 ". Skulle ønske de også fantes i 37". 32" fikk jeg en pris på 11900 og 40 " 13900 kr. Vet ikke om jeg får kona til spise 40" i stua. Da må den hvertfall opp på veggen med et stativ som kan trekkes ut og svinges 180 grader. Samsung skal i disse dager lansere en 37" i LED serien! Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Akkurat! Var akkurat i butikken og så på Samsung LED skjerm. De synes jeg var helt rå. De hadde 32 " og 40 ". Skulle ønske de også fantes i 37". 32" fikk jeg en pris på 11900 og 40 " 13900 kr. Vet ikke om jeg får kona til spise 40" i stua. Da må den hvertfall opp på veggen med et stativ som kan trekkes ut og svinges 180 grader. Samsung skal i disse dager lansere en 37" i LED serien! Interessant. Kan man klare å finne pris på det produktet el er det for tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå