Gå til innhold

ETM til Xbox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja spillet er veldig bra og efektene er kule , men spillet er veldig kort (runda det på 4 timer) jeg ble ganske skuffet JA.Det er et ganske bra spill men ikke vær 599kr. Viss du/dere skal kjøpe det spille anbefaller jeg du/dere om og kjøpe det brukt , DET er IKKE verdt mer en 250-350 kr

Lenke til kommentar

Nå har det endelig dukket opp noen tester her og der. Eks. gamesdomain.com fikk den nesten topscore, itavisen.no fikk den nesten dårligst score!!! Hva skal jeg tro, er det bra, er det dårlig? Eller er den sånn middels bra?

Mange sier at det er bra på andre forum.

Hvis jeg skal ha det, hvilken platform er det beste valget å ta?!?!(jeg har pc og ps2)

Den største grunnen jeg vil ha ETN, er at jeg elsker matrix og kampsport.

Begynner å bli forvirra nå!!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

er enig i at etm er SVÆRT buggete og kunne vært MYE bedre. Men det hindrer meg ikke å spille det, for gameplayet er helt suveren spesielt kampsport-systemet og ting.

De som elsker matrix og kampsport-action bør prøve dette og vurdere å kjøpe det!

Lenke til kommentar

Jeg er en STOOOR Matrix fan og jeg må si at dette spillet er utrolig dårlig! Jeg liker sjangeren, men ETM føles uferdig ut. Grafikken er dårlig, det er utallige bugs og spillet er dønn kjederlig. Det eneste positive er kampsystemet, som etter min mening er veldig bra. (Litt vanskelig i begynnelsen men)

Dette spillet er ikke verdt å laste ned engang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...