larsugle Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Noen som har spilt Enter The Matrix til xbox? Er det verdt pengen å kjøpe det eller bør jeg kjøpe det til pc? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 ja, det lurer jeg også på. Har ps2 men likevel, er det bra i det hele tatt??? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 ja spillet er veldig bra og efektene er kule , men spillet er veldig kort (runda det på 4 timer) jeg ble ganske skuffet JA.Det er et ganske bra spill men ikke vær 599kr. Viss du/dere skal kjøpe det spille anbefaller jeg du/dere om og kjøpe det brukt , DET er IKKE verdt mer en 250-350 kr Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Nå har det endelig dukket opp noen tester her og der. Eks. gamesdomain.com fikk den nesten topscore, itavisen.no fikk den nesten dårligst score!!! Hva skal jeg tro, er det bra, er det dårlig? Eller er den sånn middels bra? Mange sier at det er bra på andre forum. Hvis jeg skal ha det, hvilken platform er det beste valget å ta?!?!(jeg har pc og ps2) Den største grunnen jeg vil ha ETN, er at jeg elsker matrix og kampsport. Begynner å bli forvirra nå!!! Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg har prøvd spillet hos en venn. Og jeg vill bare si at dette spillet er et must for de som elsker matrix og kampsport-action!!! Det var ps2-versjonen jeg prøvde, og jeg SKAL ha det!!! 8) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Noen som har lyst til å selge meg EtM til xbox for kanskje 300-350 kr? Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Enter The Matrix er et Dårllig spill, du kommer til å bli skuffet over den dårlige grafikken, storyen osv. bruk heller pengene på sjokolade enn det spillet! Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 er enig i at etm er SVÆRT buggete og kunne vært MYE bedre. Men det hindrer meg ikke å spille det, for gameplayet er helt suveren spesielt kampsport-systemet og ting. De som elsker matrix og kampsport-action bør prøve dette og vurdere å kjøpe det! Lenke til kommentar
Newman Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg er en STOOOR Matrix fan og jeg må si at dette spillet er utrolig dårlig! Jeg liker sjangeren, men ETM føles uferdig ut. Grafikken er dårlig, det er utallige bugs og spillet er dønn kjederlig. Det eneste positive er kampsystemet, som etter min mening er veldig bra. (Litt vanskelig i begynnelsen men) Dette spillet er ikke verdt å laste ned engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå