cyclo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Moblin 2.0 skal ut av beta, og første Moblin-PC lanseres snart. Les mer Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg tror det blir Acer eller HP hvis det er en av de store. Endret 21. september 2009 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 For de som har fulgt med på utviklingen og mailinglisten, er Moblin langt i fra klar til å gå ut av beta. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg testet Moblin da betaen dukket opp, og fant det rimelig mangelfullt, men det hadde da potensiale. Har det skjedd mye siden i vår? Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg testet Moblin da betaen dukket opp, og fant det rimelig mangelfullt, men det hadde da potensiale. Har det skjedd mye siden i vår? En god del bug fiksing, men så vidt jeg har fått med meg så har de fortsatt de samme arkitektuelle manglene. Den har fortsatt minimalt med tilpassingsmuligheter. Føles rett og slett ikke som et fullverdig OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå