657 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hallo Eg har to av desse høgtalarane. Og vil har ein av dei to øverste forsterkarane her. Eg er ikkje heilt sikker på kva av dei to forsterkarane eg skal velga. Vil eg for eksempel få mykje lavare lyd visst eg vel den med minst watt? Vel eg den andre, vil det være stor sjanse for at høgtalarane kan sprenge? Det er ikkje kopla til delefilter eller liknande. Takk! Endret 21. september 2009 av 657 Lenke til kommentar
657 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Ok, eit lettare spørsmål då! Vert det mykje forskjell på lyden om eg har høgtalarar på 370w, og skal velge mellom forsterkar på 270w og 370w. Alt er i 8ohm. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Tja... Skal du bruke de i konsertsammenheng? Om du skal bruke dette i konsertsammenheng: Du kommer langt med 270W'ern. Ser uansett ut som det er samme strømforsyning på de. Om du skal bruke de hjemme: Kjøp øreklokker og propper... De er tilsynelatende meget lettdrevne, og du vil komme uforskammet langt med en 50w forsterker med skikkelig strømforsyning.. Lenke til kommentar
657 Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Den skal brukast i ein gymsal, til å spille av musikk, brukast til framvisingar og kanskje festar. Eg fekk dette oppdraget av idrettslaget som styrar gymsalen. Dei gav meg beskjed om at eg kunne velge sjølv, det var ikkje noko problem og ta den dyraste, men ikkje nødvendig å bruke meir pengar enn nødvendigt. Eg har i grunn ikkje så stor greie på dette, så tenkte kanskje nokon andre hadde;) Då går eg for 270W forsterkaren visst ikkje noko anna kjem opp snart. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det skulle holde veldig fint det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå