THEengine Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 heisann har et MSI k7t turbo2 hovudkort og har nylig skaffet meg en xp2000+ cpu kjørte amd durin 1200 mhz før det har funka fint. når eg starter opp pc en min me den nye prosessoren min står det at cpu en bare kjører på 1200 mhz? har hørt litt her og der at man må klokke den opp for at den skal kjøre normal speed på dette hovudkortet, har prøvd å ta ut en gul jumper som er på hovudkortet men da vil bare ikkje pc en starte. har lurt litt på om det er noe eg må jøre i bios men jeg vet bare ikkje ka eg skal jer håper noen kan jelpe meg mvh en stakkars 1200 mhz guy Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hei Jeg har dette hovedkorte selv... På hovedkortet finner du en liten jumper som få fjernes. Hvis du leser i manualen så finner du ut hvor jumperen er. Lenke til kommentar
THEengine Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 jævli bra funka denne gangen jo tok sikkert feil jumper sist takk for jelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå