HTCtromso Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Muligens jeg har rota det til men Lastet ned ny Rom 2,73.405,5 Telefonen virker utmerket, men det er et stort men Hvis telefonen har vært uvirksom lenge ( mer en en time ) virker det som den går i dvalemodus og lar seg ikke åpne med Power / meny Etter mye trykking blir det liv, men men - det skaper probøemer når noen ringer og eller alarm blir aktivert. Får ikke tatt tlf eller slått av alarm Noen som kan hjelpe meg ??? Ellers en meget bra telefon Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Høres rart ut, sikker på at du trykker på powerknappen. Du er vel ikke tom for strøm? Lenke til kommentar
HTCtromso Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Helt sikker Virker som det er touchFLO som henger quote name='cmf_Tiger' date='21/09-2009 : 12:48' post='14388961'] Høres rart ut, sikker på at du trykker på powerknappen. Du er vel ikke tom for strøm? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er skjermen svart? Du er sikker på at det ikke er låseskjermen som er på, isåfall må du dra ned skjermen med fingeren:)kanskje du du bruker et sort låsebilde... Lenke til kommentar
HTCtromso Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Mulig du er inne på noe - skal prøve den varianten Har et bilde på låseskjermen - så ikke noe svart bilde der... Men det som er merkelig er at alt fungerer som normalt, så lenge jeg bruker telefonen Men hvis den ligger uvirksom over en time - går den i dvale...... og normale åpnefunksjoner virker ikke..... Har snakket med HTC supp og de vil barfe at jeg skal sende den inn - men vil i det lengste unngå å være uten min baby i 14 dager Er skjermen svart?Du er sikker på at det ikke er låseskjermen som er på, isåfall må du dra ned skjermen med fingeren:)kanskje du du bruker et sort låsebilde... Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har snakket med HTC supp og de vil barfe at jeg skal sende den inn - men vil i det lengste unngå å være uten min baby i 14 dager Det høres da vitterlig ut som noe innstillingsproblem. Har du noen innstillinger for strøm-/skjermegenskaper? På WM er det ihvertfall slike innstillinger... Lenke til kommentar
HTCtromso Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Nope. Reinstalert ny os Satt til fabrikkinstillinger Fremdeles samme tullet. Ser HTC har fjernet oppdateringen fra supp siden. Men case closed - har sendt min "Helt" til service...... Har snakket med HTC supp og de vil barfe at jeg skal sende den inn - men vil i det lengste unngå å være uten min baby i 14 dager Det høres da vitterlig ut som noe innstillingsproblem. Har du noen innstillinger for strøm-/skjermegenskaper? På WM er det ihvertfall slike innstillinger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå