andper Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Er da på jakt etter ny prosjektor grunnet at den gamle har tatt kvelden. Har sett litt på Optoma HD80, lurer derfor på om noen har erfaring eller innspill til hvordan denne fungerer som en hjemmekino prosjektor? Andper Lenke til kommentar
andper Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Sett litt på den nye optoma hd20. Noen som vet noe om denne? forskjell fra hd80? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Henger meg på her.. Hva med Acer H7530D efaringer? Endret 11. oktober 2009 av Vaio Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jag har skaffat mig HD20 efter att ha sett både denna och W1000 från Benq. Stor skillnad på svartnivå till fördel för HD20. HD20 är också mer plasseringsvänlig. Från linse till Lerret kan man på 3.6 meter få i vart fall 106" som var min target. Rätt ut av boxen är den väldigt inställd för TV med massa ljus osv. Efter en runda med DVE kalibrering ser film och BD klart mycket bättre ut. För närvarande kör jag med en målad MDF (1500 grå), men det blir Lerret snart. Ljudmässigt kunde den vara en del bättre, men en del är känsliga för ljud, jag är det inte sedan jag har högt ljud när jag ser på film. För under 9000 spänn är detta ett kap av en Full HD projektor. Spel från PS3 och PC är helt otroligt bra på denna. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kan ligge til at jeg har kjøpt en Panasonic AE3000. 60000:1 kontrast. Er fornøyd med projektoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå