abene Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Microsoft har nå lagt ut en midlertidig fiks for en alvorlig feil i Windows. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvorfor ikke bare legge deaktiveringen inn i Windows Update? Hvor mange som kan lettes bli utnyttet (forbrukere) er det som leser slike nyheter? .. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fordi dersom de deaktiverer SMB vil _mange_ bli forbannet. Bra tiltak av MS, det er viktig at de kommer med midlertidige løsninger før de lanserer fiksen og ikke bare lar hull stå åpne slik de ofte har gjort tidligere. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg har Windows 7 RC , men får bare melding om at jeg ikke hadde riktig Os for å utføre fix it ! HVA FAEN ER DETTE FOR NO MØØL ! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hmm kansje jeg som ikke er helt skarp men hva er/gjør SMB? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kvalitetssikring? Har MS i det hele tatt noe slikt? Trodde beta testing / kvalitetssikring og ISO 9001 standarden var ord som ikke hang sammen med Microsoft i det hele tatt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er delvis enig med 007CD, med f.eks OS er det en stor og vesentlig sak som dette stemmer på. På software siden er det mye mer stabilt. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hmm kansje jeg som ikke er helt skarp men hva er/gjør SMB? En liten link i artikkelen viser til: http://www.hardware.no/artikler/microsoft_...i_windows/71874 Lenke til kommentar
olz Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Funkasje hos meg heller, stygge mr.fix-it mannen klager på feil versjon Endret 21. september 2009 av olz Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jeg har Windows 7 RC , men får bare melding om at jeg ikke hadde riktig Os for å utføre fix it ! HVA FAEN ER DETTE FOR NO MØØL ! Vel, når du får tvetydige råd fra hw.no ..... Disse deactivate/activate-fix'ene gjelder ikke for Windows 7 RC. Her er Microsofts KB-artikkel om saken. (Se under "Applies to"). edit: Linken ovenfor er den samme som "kilde: Microsoft(2)" i originalartikkelen. Endret 22. september 2009 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå