Sewero Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Hvor kan jeg få tak i lange frakker? Altså frakker som går ned forbi knærne, er 1.82 viss det har noe å si. Prater om stoff frakker og ikke skinn frakker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 I hvilken som helst herreforretning som selger penklær (Follestad, Gunnar Øye, Ferner, Match osv). Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Dressmann har også hvis det er budsjettet ditt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Dressmann har ikke, var på lørdag i to filialer og fant ingen som passet lengden jeg tenker på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Tja, jeg kjøpte min sorte, fotside, dobbelspente stoff-frakk fra Hot Topic Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) I denne videoen (rundt halvveis) reklameres det for en fin frakk som kan være av interesse? Bare litt humor her, ikke ondt ment. Alvorlig: Så en frakk på brandstad for et par uker siden, tror den kostet 2500, om det er typen du leter etter er jeg derimot ikke sikker på. Edit: Så også en på Jack and Jones som hadde litt foring (som kan tas ut, glidelås) som var stilfull. Endret 27. september 2009 av Multi-Task Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Selected har faktisk en som er ganske fin for 2000-2500,- Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg sliter også med å finne dette. Jeg vil ha en lang svart reinfrakk som helst går langt forbi knærne. Gjerne ned til anklene. Men ikke så lang at den berører bakken. Den må være innsvinget og helst ha belte i livet. Gjerne i mikrofiberstoff eller noe tjukt stoff. Dersom noen har tips om gode butikker i London for dette vil jeg gjerne høre. Kjøper nesten ikke klær i Oslo lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå