Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor har menn det så travelt i senga?

vikingkylling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jente18_*
Er ikke ofte jeg spør om hun er klar for å motta tiss, med mindre det er del av teasing el.

hehe. Har tatt det opp med han endel ganger da, at han har får dårlig tid. Er nok derfor han spør;) Dessuten er jeg 18 og har ikke hatt så veldig mye sex før. Derfor er jeg fortsatt litt trang, det gjør vondt om jeg ikke er klar;)

Lenke til kommentar
Men når det er sagt, hva med one-night stands, knullevenner og alt det tullet der? Hvordan er det mulig å ha sex med noen du ikke har noen som helst følelser for?

Jeg har ikke noen følelser for fru høyre hånda... Men jeg tar meg noen kjappe alikavell..

Sex trenger da ikke være et tegn på forelskelse, eller kjærlighet. Sex kan brukes for nytelse, både jenter og gutter har godt av sex, dermed er det ingenting galt med "knullevenner og alt det tullet der".

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare la sex være enkelt ? Folk puler jo for tusenvis av forskjellige grunner, noen ganger passer det seg best med hard,rask og kort sex(ikke noen vitser her takk :D) og noen ganger passer det seg med den sexen som tar lang tid. Med mindre man puler på samme personen vær gang så må man bare lære seg og tilpasse seg partneren man har seg med, og om man må spørre om man skal trykke den inn så må man kanskje revurdere måten man oppfører seg i senga : p

Og før noen av dere rekker å si det, nei jeg er ikke noen verdensmester under dyna, men dårlig tid har jeg så absolutt ikke ;)

Lenke til kommentar

Bruker som regel god tid i senga med dama, og hun kommer vanligvis 5-6 ganger før jeg treffer min endestasjon.

Varmer alltid opp med litt kyssing her og der etterfulgt med babyolje og massasje til hun er sprengkåt.

MEN.... det viktigste er kosinga etter sex, kroppskontakt som å holde rundt henne med pusking/stryking. Det verdsetter hun faktisk mer enn sexen. Hun har bra følsom hud følelsesmessig etter sexen, så da er det viktig og vise at du er der og ikke legger deg til side og snorker som jeg hører en del gjør.

Lenke til kommentar

Niern, det må da bli kjedelig å gjøre det samme gang på gang? Aldri noen kjappiser på toalettet i kinoen, aldri en liten frekk en før dere drar på butikken, aldri bare puling liksom...

Man skal være veldig forsiktig med å si at man alltid gjør...

Hender det aldri at det er fruen som stormer bort, river av seg buksa og bare vil pule? Det virker jo som menn her er hjernevaska til å være rumpeslikkende slaver. Det er liksom ikke måte på...

Jeg er enig i at man burde ta seg tid, kanskje bare kose uten sex/orgasme, men det virker jo som fokus på sexen er borte her. Noen spør hvorfor noen har sex uten følelser for den andre personen ...

At alle jenter synes det er bare fælt at mannen gjør seg ferdig og bare sovner en gang i blant tror jeg ikke noe på, sex kan da være godt selv om ikke begge parter får sitt?

Nå sier jeg ikke dette fordi jeg vanligvis har det travelt selv, jeg vil bare beskytte den "lille mannen" i gata.

Lenke til kommentar
Bruker som regel god tid i senga med dama, og hun kommer vanligvis 5-6 ganger før jeg treffer min endestasjon.

Varmer alltid opp med litt kyssing her og der etterfulgt med babyolje og massasje til hun er sprengkåt.

Jeg forsto dette som at han som regel bruker god tid, men at han bestandig varmer opp med babyolje og massasje ... Unnskyld for at jeg misforsto innlegget.

Men det var kun mitt første avsnitt som pekte mot deg, resten var ment til alle. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...