vikingkylling Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Kanskje burde jeg ha postet dette som anonym, da jeg kan si rett ut at jeg er unormal når det gjelder sex. Men jeg er ikke det minste flau over det, så det får bare våge seg. Saken er den at når jeg har sex med dama tar jeg meg god tid. Jeg vet vi har hele natten foran oss, så hvorfor stresse med å "bli ferdig" så snart som mulig? For meg er det viktig at hun liker det så mye som mulig, og da nytter det ikke å bare tenke på seg selv. Dessuten er jo to om dette, og den eneste måten jeg ser vi kan like det på er om vi har gjensidig respekt og tillit til hverandre, samt at vi elsker hverandre like mye. Sex uten kjærlighet er som en bil uten ratt. Du kommer deg fremover, men det blir vanskelig å prøve nye saker. Jeg har hele tiden trodd det var normalt, men i den siste tiden har jeg fått høre det motsatte. Menn flest tenker ikke så mye på damen, men fokuserer bare på seg selv. De har tre stillinger (misjonær, dama på toppen eller bakfra) og er fornøyd med det. Noen har ikke så mange engang. Litt forspill går nok bra, men deretter er det bare å kjøre på helt til man er ferdig. Tar jeg helt feil, eller er det dette som er normalt? Når jeg har sex med noen tar jeg meg som sagt god tid. Hver gang jeg ser henne naken er den første, og jeg vet jeg er utrolig heldig som kan kalle henne dama mi. Hun er det som betyr mest for meg i hele verden. Hvorfor skal jeg ikke si det til henne og minne henne på det i senga? Selvsagt kommer det ann på humøret vårt og slike ting, så noen kjappiser har det jo blitt. en vanligvis når vi er i bra form og bra humør kan det drøye ganske lenge. Forspillet varer ganske lenge, og det ender ofte met at hun kommer både to og tre ganger mens jeg fortsatt har boxeren på. Resultatet er at jeg har hørt damer si de ønsker flere menn var som meg, og en ex-dame nektet å slå opp fordi sexen var så bra, selv om vi stort sett kranglet hele tiden ellers. Jeg sier det selvsagt ikke for å skryte, men for å spørre om jeg er unormal. Og om jeg er, hvorfor er jeg det? Hvorfor har menn det så travelt i senga? Skal dere nå en fotballkamp eller noe? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 du er tydeligvis veldig unormal og meget spesiell;( sku ønske eg var "unormal" for einaste eg ønske er jo å sette behova mine foran kvinnen eg elsker. syns du er litt høy på pæra men der er jo gøy å se tidelig på morningen:) di fleste bryr seg om dama si evt. personen man dele øybelikket med, og vil seff at begge skal ha det godt. Men så har det vel seg sånn at folk er forskjellige, noen er ego å tenker på seg sjøl, andre tenker på seg sjøl å satse på at dama kommer, noen bryr seg bare om dama/personen man "deler øyeblikket med" Kan tenke meg at folk flest ønsker at begge skal ha det bra ilag. Da blir det mer gledelig for begge to og mer sex på dem. Unormal? spesiell? du er søt-.- Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Siden du er så fantastisk god i senga, kunne du jo kanskje gi noen tips til oss normale? God tid ja.. Noen av oss har jobb, og har kanskje ikke hele natten på oss - men vil gjerne få presset inn noen timers søvn før arbeid og Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Handler vel strengt talt om hvor flink du er til å bruke tiden, ikke hvor...... Lenke til kommentar
PiratRaff Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 hovmod er tegn på fall. du vet om fallet men peker ut det du likevel ikke forstår i frustrasjon. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg skjønner jeg kan virke høy på pæra, men det er slettes ikke meningen. Det jeg mente er at jeg trodde dette var normalt og er nok mer interessert i hva "normale" folk gjør. Jeg nekter å si jeg er "fantastisk god i senga", og jeg kan ikke gi tips fordi jeg ikke har noen. Alt jeg gjør er å ta meg god tid. Jeg skjønner den biten kan være vanskelig når man har jobb, unger, mye stress i hverdagen og så videre, men det gjelder å prioritere. Er dere nødt til å vente så lenge som mulig med å gå til sengs? Hvorfor ikke gå til sengs en time tidligere en kveld? Hva med helgene når begge har fri? Ungene kan overnatte hos noen andre en kveld, det tar de ikke skade av. Det er nok alle tipsene jeg kan gi. Sett av tid til hverandre og ikke stress. Dere er to om dette, så la henne si hva hun liker og ikke liker. Om ikke med stemmen, så med hendene og resten av kroppen. Alt handler i grunnen om kommunikasjon. Edit: En annen ting jeg har tenkt en del på er at om mannen ikke får den opp er hele greia avlyst for kvelden, ikke sant? Nei, det trenger faktisk ikke skje. Kort sagt mangler lesbiske par den greia fullstendig, men de får det da til på et vis. Om du ikke får den opp en kveld kan du vel fokusere på henne i stedet? Hun vil nok ikke bare sette stor pris på "offeret" ditt, men ofte gjøre gjengjeld en annen gang... Endret 21. september 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg tror du har lest for mange vitser på humorsidene i ViMenn :!: Det du egentlig lurer på er hvordan andre folk klarer å bare tenke på seg selv og sprute så fort man har mulighet til det, fordi du er lei av at dama får orgasme før deg og du er nødt til å runke for deg selv på badet etterpå? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 ehm.. ok.. Beklager å si det, men du er nok ikke så spesiell som du har inntrykk av;) Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 TS eg syns du la fram dette spørsmålet på feil måte, og det virker som du trur alle har dette problemet som kan ver litt frekt. spørsmålet hadde vert mer naturlig vist det var en kvinne som klagde Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Beklager om jeg uttrykte meg litt dårlig. Det var slettes ikke meningen å støte noen. Selvsagt har ikke alle menn dette problemet. De fleste er nok som meg. Men de jeg tenker på er de som kun tenker på å gjøre seg ferdig og driter i dama. Men når det er sagt, hva med one-night stands, knullevenner og alt det tullet der? Hvordan er det mulig å ha sex med noen du ikke har noen som helst følelser for? Lenke til kommentar
PiratRaff Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er vanskelig. De gangene jeg har sex så er det som oftest følelser i bildet. Man må inngå et emosjonelt "kontaktnivå" gjennom øyenkontakt, for deretter å vekke seksuell lyst. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvordan er det mulig å ha sex med noen du ikke har noen som helst følelser for? Man stikker guttetissen inn i jentetissen. Enkelt Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Men når det er sagt, hva med one-night stands, knullevenner og alt det tullet der? Hvordan er det mulig å ha sex med noen du ikke har noen som helst følelser for? Tiss inn. Tiss ut. Tiss inn. Tiss ut. Det er vanskelig. De gangene jeg har sex så er det som oftest følelser i bildet. Man må inngå et emosjonelt "kontaktnivå" gjennom øyenkontakt, for deretter å vekke seksuell lyst. Nei. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Følelser for en person og sexlyst er to forskjellige ting, men er som regel best kombinert. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Trådstarter, kjør på sier jeg bare Men det er flere der ute som er som deg;) Sex uten følelser og innlevelse er som og tørr-ronke til en pelikan med munnen full av sild........ Endret 22. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nå er det tid og sted for alt. Fra timevis til bare en kjappis. Av og til med olje og lange forspill, andre hardt og 'brutalt'. Sikkert mange som driter i dama, men hvis du tror timevis er alfa omega, så tror du feil. Kommunikasjon er nøkkelen for god sex. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Faan da, kanke' pule hele natta. Må tilbake til WoW! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Nå er det tid og sted for alt. Fra timevis til bare en kjappis.Av og til med olje og lange forspill, andre hardt og 'brutalt'. Sikkert mange som driter i dama, men hvis du tror timevis er alfa omega, så tror du feil. Kommunikasjon er nøkkelen for god sex. Vil påstå dette er det beste innlegget her. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 noen ganger lenge, noen ganger kort... hva slags svad er det at man ikke kan ha sex med noen man ikke har følelser for? Hatt kanskje den beste sexen rent sexmessig på denne måten. Liker å anse det som sport Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Hver sin mening vet du;) Hvordan kan du ha den beste sexen med noen du ikke kjenner? At du ser på det som sport sier mye om deg. Men alle er forskjellig, personlig så er one-night, pulevenner kjedelig. Endret 22. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg