go4life Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hei! Har fått meg noen deler nå, og trenger et skjema for å få opp alt dette! Hvis noen kan lage et enkelt og forståelig skjema for meg hadde det vært kjempe fint Det jeg har er: Pioneer cdspiller, 2x 5.25 fronthøytalere, 2kanals amp til front høytalere, 2x 12 jbl subber (de er koblet sammen i kassa til 2ohm), mono block til subbere og 2x sikringer + kabler! Har sett et par skjemaer på nettet, men ikke helt likt som dette, så hvis noen lager et som er nøyaktig for dette oppsettet ville jeg bli kjempe glad På forhånd takk! Christian Endret 21. september 2009 av go4life Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=462786 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Rød = pluss Sort = jord Grønn = signalkabler Blå = remote Delefiltert i 2kanals forsterkeren (sitter under "trelisten") stilles på ca 80hz høypass, og delefilteret i subforsterkeren til 80hz lavpass. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 takker og bukker! forslag til fordelingsblokk og delefiltere? har sett litt rundt, men litt usikker på hva jeg skal velge der! Gjerne noe som ikke koster alt for mye! Takk igjen Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Om fronthøyttalerne dine er koaksiale 5,25", altså med diskanten i midten av bassen, trenger du ikke delefilter, det er innebygget i høyttaleren allerede. Bildet viser et såkalt komponentsett hvor diskantene er separate fra mellomtone/bass-elementene, og det treng dermed et eget delefilter for å koble opp dem. Det delefilteret følger forøvrig "alltid" med komponentsettet. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Om fronthøyttalerne dine er koaksiale 5,25", altså med diskanten i midten av bassen, trenger du ikke delefilter, det er innebygget i høyttaleren allerede. Bildet viser et såkalt komponentsett hvor diskantene er separate fra mellomtone/bass-elementene, og det treng dermed et eget delefilter for å koble opp dem. Det delefilteret følger forøvrig "alltid" med komponentsettet. er 5.25 ja! Fint og vite! Takk men hva med denne delingsblokken før subben? hva gjør denne, og hvor mye koster det? (link please ) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fordelingsblokka deler plussen slik at du kan koble til flere forsterkere... Denne feks: http://installbay.no/product_info.php?cPat...roducts_id=1014 Lenke til kommentar
go4life Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Fordelingsblokka deler plussen slik at du kan koble til flere forsterkere...Denne feks: http://installbay.no/product_info.php?cPat...roducts_id=1014 okei, så den som du linka der vil funke bra? da kjøper jeg den i tilfelle:p fiksa tittel psilocybe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå