Gå til innhold

Naruto, manglende episoder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg mangler episodene 091-126 i shippuunden serien.. Noen som veit hvor eg kan få tak i, evt gi meg en link enten her eller på pm? Helst med japansk tale og med engelsk tekst.

jeg je at www.tailedfox.com har alle naruto shippuuden episodene som har kommet ut som du kan nedlaste gratis ;) Men det som er dårlig er at du kan nedlasta kun en og en episode om gangen. Altså først vente 2min før nedlastninga kan begynne, så nedlaster du den episoden. så må du vente 15min før du kan nedlaste en ny episode :hrm::hrm::hrm:

Lenke til kommentar
Takk. Har liksom alle episodene så langt, men så slutta siden eg lastet de ned fra å subbe så datt litt ut.

Bare hyggelig :) Synd at dattebayo har sluttet med å subbe naruto :(

Så det stedet der (www.tailedfox.com) er det eneste stedet jeg vet om som man får tak i shippuuden med sub.

Og vis du skal nedlaste derifra så anbefaler jeg deg å smøre deg med tålmodighet ;)

Lenke til kommentar
Takk. Har liksom alle episodene så langt, men så slutta siden eg lastet de ned fra å subbe så datt litt ut.

Så det stedet der (www.tailedfox.com) er det eneste stedet jeg vet om som man får tak i shippuuden med sub.

Og vis du skal nedlaste derifra så anbefaler jeg deg å smøre deg med tålmodighet ;)

Dattebayo (siden eg lasta fra) har begynt å subbe igjen, de begynte ved episode 127 :)

Lenke til kommentar

Dattebayo (siden eg lasta fra) har begynt å subbe igjen, de begynte ved episode 127 :)

har dem begynt å sube igjen? :D

Lenke til kommentar

Ok, lasta ned noen av episodene fra tailedfox men det er fleire av dem som er "blokkert pga ulovelig materiale og som vil bli sletta iløpet av 7 dager med mindre sida fjerner blokkeringen"... Hvordan får eg tak i de manglende episodene da? :( Er 3, 4 eller 5 som er slik og eg har bare komt til episode 108, og vil gjerne ha tak i disse også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...