Mr_Valentine Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 hmmm.. min kjære astra (1995 1.8L) begynte plutselig å rykke og nappe i kjøringa, spesielt litt over 2000 rpm. motorlampe lyser ofte men ikke mens den napper... lættis egentlig, tok meg en kjøretur for en time siden og litt før jeg kom meg hjem begynte den med disse nappene... og jeg følte at den ikke gav alt den kunne av motor kraft... er det noen som har noen ideèr? takk!! Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 20. september 2009 Rapporter Del Skrevet 20. september 2009 Det kan være 1: Kondens i bensinen 2: Tennplugger 3: tid for ny katalisator 4: defekt lamdasonde 5: termostaten disse er noen av de vanligste årsakene Lenke til kommentar
Mr_Valentine Skrevet 21. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Det kan være1: Kondens i bensinen 2: Tennplugger 3: tid for ny katalisator 4: defekt lamdasonde 5: termostaten disse er noen av de vanligste årsakene hmmm... ok på toppen av å ha en ødelagt bil hvilken av disse problemene er det dyreste problemet? det er garrantert det jeg har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Legg også til luftmassemåler på listen, gjerne litt langt oppe. Edit: Siden motorstyringslampen lyser av og til, stikk innom et verksted og få lest ut feilkodene. Kanskje de kan gi en pekepinn, selv om det ikke lyser når feilen er der. Endret 21. september 2009 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Som alltid, er det enkleste det beste først, iog med det er greit å få bytta, om det ikke helt nylig er gjort. 1. Tennplugger, luftfilter og bensinfilter. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. september 2009 Rapporter Del Skrevet 21. september 2009 Legg også til luftmassemåler på listen, gjerne litt langt oppe. Edit: Siden motorstyringslampen lyser av og til, stikk innom et verksted og få lest ut feilkodene. Kanskje de kan gi en pekepinn, selv om det ikke lyser når feilen er der. Egentlig så er det best å gjøre det med en gang for da får du vite hva du kanskje må skifte i stedet for å bruke flere hundre kroner på å skifte ut noe som allerede fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå