Deluxus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hei noen her som har noen tips om barbering av hode ?... foreks hvem som ser bra ut i det og hvem som ser jævelig ut i det ? Har gått rundt å tenkt lenge på å shave hodet . har alltid tenkt på om ørene kommer til å stikke ut noe jæveli eller at jeg ikke legger merke til dem ... Spurte far min om jeg burde gjøre det ... å han kom med at jeg ikke hadde paset pga hode størelse ? Skole hoste opp noen bilder slik at derre kan se om jeg passer det normalt bilde(trøt:P) øre formen på hode bare får å se hvordan jeg så ut vis håret lå tet inte. å der a det kjekke bildene av meg :!: Ps en av de store grunnene til at jeg vurderer dette er pga: renattien koster flesk!!!! se mandigere ut , å litt mer G! Endret 20. september 2009 av Deluxus Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Vil tippe du tar deg godt ut som skinhead/snauskalle ja, hvis du angrer så vokser jo håret ut igjen på et par uker. D e veldig behagelig å ikj ha hår på haue.. Hvis øra vil bli dominerende så e jo d ein enkel operasjon ..par måneder Tre innlegg er slått saman.-ttt Endret 21. september 2009 av ttt Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Barber deg det vokser ut igjen Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Får vel gjøre det da har jo en nød plann vis det blir dårlig Kjøpe en lue Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Post bilder når det er gjort da! Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Post bilder når det er gjort da! jada men noen har som tror hode størelsen teller om det kommer til se jæveli eller kult ut ? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ser sikkert bedre ut enn "Karius og Baktus"-håret du har nå. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Ser sikkert bedre ut enn "Karius og Baktus"-håret du har nå. Haha Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Du lever bare én gang og du er bare 14 én gang. Go for it. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Du lever bare én gang og du er bare 14 én gang. Go for it. 16 takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå