Frigg33 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) "Midlertidig navnløst" Mitt første prosjekt er da underveis, ser frem til å bygge mitt første kabinett. Jeg har laget en veldig grov skisse over hvordan jeg hadde tenkt det, et veldig enkelt kabinett egentlig. Ettersom det er mitt første, setter jeg ikke standaren så veldig høyt, kanskje den heves underveis. Planen er å bygge kabinettet i tre, jeg regnet med det var enklest å lage i. Delene til pc'en tar jeg fra den gamle traveren min ettersom en ny er på vei i posten. Noe navn på kabinettet har jeg ikke enda, jeg håper på et passende navn kommer under byggningen. Denne posten er foreløpelig bare en tråd for at jeg skal komme meg igang, kan ikke love noe særlig fremgang her den første uken. PS: Tips og konstruktiv kritikk mottas med glede på kommentar/spørsmål/tips/triks tråden: "Midlertidig navnløst" - Kommentarer/Spørsmål Endret 21. september 2009 av Oxaren Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg takket for tipsene og spurte et spørsmål på kommentar tråden, jeg hadde ikke opprettet den, men nå er det gjort. Kommentartråd Endret 21. september 2009 av Oxaren Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Grunnen til at det ikke er noe her enda, er at jeg venter på deler til den nye pc'en min. Slik at jeg kan ta deler fra den gamle til å bygge med. Men nå venter jeg bare på kabinettet, så har jeg alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå