Trondster Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det du sier er at det ikke finnes noen Educational Store for Norge? Jeg fant ingen når jeg var inne å sjekket nå. Men hvordan kan man verifisere at man er student i Norge å kjøpe programmer til avslagspris i USA? Det finnes for EU. Norge gjelder i denne sammenheng som EU. Gå inn og kjøp på nett. Det er den linken du kommer til når du klikker "kjøp på nett" inne på den norske educational-siden. Vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jepp, kjøpte igår, og nå sitter jeg her og bruker det (bare måtte ha etter trialen gikk ut).. Å kjøpe direkte på nett hos Adobe er ikke bare A-enkleste, B-raskeste, men også, C-billigst. 1615,- med kursen som var igår på Euro.. sweeet deal. (Student &teacher) Bestilte klokken 0100 natt til 9.juni, sendte inn studentbevis rett etterpå, fikk serial og fullt kjør på ettermiddagen den 9.. Passa bra at det gikk såpass fort da jeg sitter kliss oppi eksamen (foto&photoshop) Lenke til kommentar
halvorni Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Bump. Det lurer jeg også på. Og kan en ungdsomsskoleelev kjøpe en Student and teacher-versjon? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Og kan en ungdsomsskoleelev kjøpe en Student and teacher-versjon? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå