mrxzero Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe Shenmue 2 til Dreamcast? Har lett etter det i evigheter. Noen butikker, steder på nettet? Noen som har ett eksemplar de selger? Lenke til kommentar
Exolar Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe Shenmue 2 til Dreamcast? Har lett etter det i evigheter. Noen butikker, steder på nettet? Noen som har ett eksemplar de selger? har du prøvd på www.gamesmix.com vet di selger Dreamcast-spill der. Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Takk for tipsene. Det er håpløst å bestille fra Amazon, kommer på over 300 kr ekstra bare for porto og toll. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 he, må betale sånn 30 kr i porto fra amazon.co.uk, og for et gammelt spill som shenmue så kan vel ikke portoen være så høy... Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Porto var mye mer enn 30 kr sist jeg bestillte. Uansett blit det toll på minst 200 kr ekstra. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hvis du bor i Oslo kan du ta en tur innom Spiderman, er vel eneste sjappa jeg vet om som fortsatt har et greit utvalg av "nye" og brukte DC-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå