Flimzes Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hei! Jeg har et aldrende am2 system med et hovedkort som er litt ute å kjøre (må resette bios for å starte f.eks). Så tenkte å la det få vile og ha det som backup Det sitter 2*2gb pc6400 mushkin ram på det, og et radeon hd4870, som jeg tenkte jeg kunne ta med videre. Jeg har også en C2D liggende, så tenkte det kan være greit å bruke den (er litt over middels kjipt å la en c2d ligge ubrukt mener jeg). Er også student for tiden, og DH kunne kanskje vært kult å få med seg, og da blir det noen mil med transport, uten bil. Så et m-atx HK frister litt, bare fordi det er kult tenkte jeg litt på muligheten for crossfire også. Så har foreløpig funnet: Antec mini p180, det er sweet, det hvite altså Og så et asus maximus 2 gene http://www.motherboards.org/reviews/motherboards/1901_1.html Totalt blir det da: Antec mini P180 Asus Maximus 2 gene Core 2 duo 2.8ghz 2*2gb mushkin pc6400 ram Seasonic 430 watts psu MSI Radeon Hd4870 TRUE 120 kjøler Samsung 200gb 7200rpm 3.5" hdd, og en Fujitsu 120gb 5400rpm 2.5" disk. Hva tror dere om et sånt oppsett, noe dere ville endret på. (unntatt harddiskene, jeg trenger ikke mer enda...) Om jeg kjører crossfire vil naturligvis psu bli oppgradert i samme slengen. Endret 20. september 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå