aklla Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvor mye betaler du i forsikring på en slik bil? Ser for meg at det ikke er den billigste bilen å forsikre... 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Gratulerer Ulrik! Håper du blir fornøyd med bilen Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Her er det et par bilder av bilen: http://minvilje.wordpress.com/ Jeg har riktignok ikke fått tatt noen skikkerlige bilder enda, men skal på fotoshoot til onsdag.. Jeg har fått fårespørsel om å bli månedens bil på www.streetcars.no Bør jeg det? Jeg har fått en del unødvendig oppmerksomhet pga. artiklene i db og ta, men er det mer ok siden dette er bilrelatert? Hva sier folket? Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ja, det bør du, en av de feteste bilene i hele Norge mener jeg, av alt gromt! Så nettopp bildene og faen så fet den er, sier det for tredje gang grattis med bilen, jeg unner deg den Denne burde definnitivt bli månedens bil, mener jeg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Et par feilposter slettet. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Ja, det bør du, en av de feteste bilene i hele Norge mener jeg, av alt gromt! Så nettopp bildene og faen så fet den er, sier det for tredje gang grattis med bilen, jeg unner deg den Denne burde definnitivt bli månedens bil, mener jeg En av norges råeste biler er vel å dra det vel langt. Ikke for å disse deg men det er jo en moderat sportsbil i mellomklassen. Mange 1000 biler i norge som utklasser denne. Sett fra Ferarri synspunkt så er jo dette en økonomimodell som det ble laget et ganske høyt antall av. (ca. 9000 stk.) Denne er jo også en av de rimligste modellene. De kom med motorer med nesten 500Hk. Den kostet tross alt ikke mer en litt over 400.000,- Men en bragd å klare å eie en slik bil ved 18 år. Men Norges råeste bil er den langt i fra. Endret 10. august 2010 av Glavalavala 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Haha, Norges råeste bil blir ganske dumt. Har sett mange råere biler enn det, kjørt også for så vidt. Men for all del, er en stor prestasjon å eie en slik bil uansett hvor gammel du er. Endret 10. august 2010 av Senyor de la guerra 2 Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Som sakt..dere kan mene akkuratt hva dere vil. Jeg syns den er drittfet og det er derfor jeg har drømt om den 5 Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tenkte ganske generelt med "Norges feteste bil", en ferrari, og det var vel å dra det litt langt da. Men nok off topic Men se på bildene av den da, fy faen til en fet bil Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Selgeren hadde vel en 458 Italia. Den er en smule fetere, ja. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Den er et råskinn uten sidestykke, prislappen på den? har tenkt å pante tomflasker.. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Gratulerer med bra bil! Veldig inspirerende å lese denne tråden. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 ja, men begynner å bli kjedelig! Har du noe å oppdatere med? Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har fått fårespørsel om å bli månedens bil på www.streetcars.no Bør jeg det? Nei!! "streetcars" minner om en gjeng med rånere helt uten stil og god smak. En Ferrari passer overhodet ikke inn blandt disse råne-bilene. Når du eier en Ferrari har du et ansvar ved å opptre med en viss klasse, ikke som en hvilken som helst råne-tass med snusleppe og klær fra Blend. 2 Lenke til kommentar
Backslash Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Haha, Norges råeste bil blir ganske dumt. Har sett mange råere biler enn det, kjørt også for så vidt. Nå er du jo bare du og en til som babler om "Norges "råeste" bil". En kar sa feteste bil, men er det det samme som "råeste"? Neppe. Selv om du har kjørt en Volvo med 400hk(eller hva du nå har kjørt/sett), så imponerer du ingen utenom dine venner i råne-miljøet som du tilhører. Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 bestemte meg for å droppe streetcars av den grunn at dette absolutt ikke er noe streetcar som en over skreiv. 1 Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvordan går det med bilen? Fått kjørt mye? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Norges råeste sprortsbile er nok og ta vel hardt i ja... men hvis det er lik den røde 348'en som ligger ute på finn i dette øyeblikk så synes jeg dette er en av de Ferrari'ene med litt halvtøft utseende, og med 400HK'er (ca.) så kommer du nok til å ha det mye morro med den bilen... Jeg håper bare du slipper verkstedbesøk, for dette tipper jeg kan bli ganske dyrt, og jeg tror heller ikke jeg misunder deg forsikringspremien.... Alt i alt, en bil ikke JEG vill ha kjøpt, men at det er ett over middels modig valg av deg, samt at du helt klart vil bli en av de "kuleste" gutta i gjengen, og slikt kan jo ikke alltid måles i penger... Man lever kun en gang Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Joda det går veldig bra med bilen! Har akkuratt joina detailersclub så nå skal jeg lære meg å gjøre den skinnende ren <3 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Joda det går veldig bra med bilen! Har akkuratt joina detailersclub så nå skal jeg lære meg å gjøre den skinnende ren <3 Mener å ha sett deg der ja Velkommen skal du være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå