bIsk0p Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dra på langtur! Legg turen til Bergen! Først er på tur, fortsett ned til Stavanger =) Er vel ikke mer enn 30 min kjøring med ferrari og litt god pedalbruk Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Gi lyd viss du er i Grimstad fra og med 14 august ^^ Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dra på langtur! Legg turen til Bergen! Først er på tur, fortsett ned til Stavanger =) Er vel ikke mer enn 30 min kjøring med ferrari og litt god pedalbruk ditto! Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hehe... Gir de penger for brun-prikkete bananer og myke kiwier, eller må det være råttent/muglet? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hehe... Gir de penger for brun-prikkete bananer og myke kiwier, eller må det være råttent/muglet? gå heller og spør kiwi. Denne tråden handler om å oppfylle en drøm. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Da er Dagbladets artikkel ute og! http://www.dagbladet.no/2010/08/04/nyheter/ferrari/bil/12813254/ Gratulerer så mye, Ulrik! Jævlig fet bil Du får si fra om Ferrari-klubben din svinger innom nordmøre! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Prøvde å finne fram til denne tråden med en gang jeg leste Dagbladet nettopp. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Haha nice med forsiden og greier ;)I Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Prøvde å finne fram til denne tråden med en gang jeg leste Dagbladet nettopp. Samme, visste det var noe kjent med navnet! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Blir forhåpentligvis en liten shoot med bilen i morgen. Jeg er hobbyfotografen nevnt på forrige side. Etter jeg så og hørte bilen i sentrum i går, kan jeg ikke si annet enn at jeg gleder meg! Tenkte meg opp i gata en tur etterpå for å titte litt på den Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Grattis med Ferrari! Ikke dårlig i en alder på 18 år. Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Takk for gratulasjoner! Det blei bedre i DB enn TA heldigvis! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Grattis! Helt rått. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har fulgt med i tråden fra starten, og var litt skeptisk til om du skulle klare det. Men nå som bilen er din, kan jeg ikke annet enn å gratulere jeg og! Har selv planer om å kjøpe drømmebilen min når sjangsen byr seg. Riktignok ikke i den prisklassen, men denne tråden gav meg litt ekstra motivasjon. 1 Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Prøvde meg som Kiwi-Ulrik idag jeg. Fire butikker, masse muggel, 300 kr. Men, jeg fant mye mer, som ble avvist av grunnlaget "1-2-3 muglet drue er ikke nokk". Hva skal jeg svare på dette? Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Prøvde meg som Kiwi-Ulrik idag jeg. Fire butikker, masse muggel, 300 kr. Men, jeg fant mye mer, som ble avvist av grunnlaget "1-2-3 muglet drue er ikke nokk". Hva skal jeg svare på dette? Morsomt, men lag en egen tråd om dette om du er interessert. Dette er veldig off-topic.. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hehe, kjente deg igjen når jeg leste artikkelen. Gratulerer med bil, dog en litt rar måte å finansiere den på Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Ulrik, du får bare huske på en ting når du suser ned igjenom veien: Beklager, klarte ikke å dy meg Endret 6. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Haha morsomt at du klarte det, viser for andre at bør følge drømmene sine. Kos deg & Kjør som folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå