Suppekatten Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei Fikk 300 kr av banken i konfirmasjonsgave til å sette inn på et av følgende fond: Terra Spar WW Norden WW Norge Spørsmålet er nå hvilken det vil være smartest å satse på? Har sjekket litt på nettet på de forskjellige, og ser at Terra Spar og ww Norge fokuserer mye på Energi, noe som jeg personlig tror det vil ligge mye penger i de neste 5 åra. Vil velge det det vil være mest å tjene på, ettersom jeg tenkte å spytte i litt mer penger etterhvert... Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Drit i hele fond-skiten. Går bare i minus uansett. Snakker av erfaring her. Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Drit i hele fond-skiten. Går bare i minus uansett. Snakker av erfaring her. Går ut fra at når TS har fått penger av banken til å sette i et fond, kan han vel neppe drite i hele fond-skiten.. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Drit i hele fond-skiten. Går bare i minus uansett. Snakker av erfaring her. Kommer an på. Har gått i pluss med Skagenfondene, selv om finanskrisa kom. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tja, den fine "gaven" har vel gjerne som funksjon at du skal fristes til å fortsette å sette inn en fast sum i måneden. Det gjorde i allefall jeg. Odin var ikke mye bra, gitt. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Drit i hele fond-skiten. Går bare i minus uansett. Snakker av erfaring her. Jeg stiller meg bak den. Husker jeg gliste fælt i 2000 og planla hvor mye pengene skulle vokse. Enden på visa ble halvering innen +\- to år Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fondet mitt hos/på nordea avkastning har gått ned nå i finnanskrisene, men er fremdeles høyere enn når jeg startet med 5000,- for noen år siden Ligger på ca. 7000,- Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Eg ville i alle fall ha helde meg unna Terra. Eg arva nokre tusen i Terra vekst i slutten av 2005, ca ein tredjedel av det er borte vekk. WW har vel vore av det betre? WW har vel forresten fusjonert med nettopp Terra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå