Skrujernet Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) hei Nettop gått til annskaffelse av nfs shift, men kommer ikke forbi loading screen. Det kommer opp en feilmelding i 1 sec så jeg rekker ikke å få den med meg. Anyone help? edit: DEt var ikke en feilmelding, men det stod bare ''need for speed has stopped working. Windows is checking for an soulution'' Endret 20. september 2009 av atriC Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 kjøpt kopi eller? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Nei, er ikke kjøp. Vil gjerne prøve spillet før jeg kjøper det Endret 20. september 2009 av atriC Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) er det piratebay lastet ned? * fjernet * Endret 21. september 2009 av datating Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 ja Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) ok... har lastet ned samme selv... har bare #gjort noe ulovlig# funker fett for meg Endret 21. september 2009 av datating Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Til meg stopper det rett etter loading screen. :!: Noen ideer hvorfor? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hmm nei... leser at mange har prob med det på kommentarene på TPB... prøv å avinstaller det og legg inn på nytt... og samtidig oppdater skjermkortdriver om du ikke har den nyeste Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Ok, takk for hjelpen. Skal prøve å Un zip igjen, reinnstalere og alt det der. Takker hjertelig for hjelpen. Får vel sikkert ikke brukt denne tråden mer pga. mod kommer sikkert å stenger den :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Og da stenges denne da snakk rundt piratkopiering er forbudt. Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. I tillegg gjelder følgende: Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg