Gjest Guest_forvirra_* Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg er forelsket i en mann som er 3 år eldre enn meg. Han har vært forelsket i meg i mange år, men jeg har ikke følt noe før for et par mnd siden.. Han var nettopp i en ulykke som gjorde at han mistet en arm. Jeg tok opp følelsene med han i går, men han ba meg om å vente en stund, fordi han måtte være litt egoistisk en liten stund nå med tanke på opptrening og slikt. Han sa også at det ikke betydde at det ikke ble noe, men at det ikke ble noe AKKURAT nå. Hva vil det si? Og burde jeg vente? Hva ville dere gjort? Vi har kjent hverandre i 8 år. Lenke til kommentar
Gjest Guest_forvirra_* Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Om det er til betydning, så er jeg 20 og han 23. han er en god kjenning av min mor. det var der vi møttes. Lenke til kommentar
Gjest bare min mening Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 3 år er ikke noe å bry seg om. Men... ble du forrelsket i ham på grunn av at han mistet armen? Kunne nesten høres sånn ut, og i såfall er det nok best å la være. Ellers ser jeg ikke noe problem, annet enn at han trenger litt plass og hvis du vil ha ham må du la ham få det... Lenke til kommentar
Gjest Guest_forvirra_* Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 3 år er ikke noe å bry seg om. Men... ble du forrelsket i ham på grunn av at han mistet armen? Kunne nesten høres sånn ut, og i såfall er det nok best å la være. Ellers ser jeg ikke noe problem, annet enn at han trenger litt plass og hvis du vil ha ham må du la ham få det... Hahaha, nei, det er ikke fordi han mistet armen. Jeg måtte få det med, i og med at grunnne til at han ba meg vente var fordi han var i en ulykke der han mista armen. Jeg begynte å få følelser for han før det, men så ble det en pause da han lå på sykehuset, også blusset det opp igjen. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gi ham litt tid. Å miste en arm kan være veldig nedbrytende for en person. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Tror det kan være greit å gi han litt rom for seg selv ja. Jeg kan ikke tenke meg hvordan det er å miste en arm eller en annen del av kroppen, men jeg kan tenke meg at man da er i en person da man rett og slett bare må tenke på seg selv. Om du skal vente på han eller ikke, det er litt vanskelig for oss å svare på, men du må bare finne ut av dine egne følelser og se om de følelsene er store nok til å vente. Det som der i mot går an er at du er der for han, og hjelper han igjennom det. Men da må du være klar over at han lov til å være litt ego av og til, noe som vil gå direkte ut over deg. Men dette vil gå over etter hvert som tiden går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå