Ducki Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei! Bestilt meg ny telefon fra nettbutikken til telenor for noen dager siden, og når jeg da fikk mail om ordrebekreftelse fikk jeg med ordrenummer og kundeid, men finner ingen steder hvor jeg kan bruke disse. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hva mener du med å bruke disse? Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 altså, er det ikke en plass for logge inn med f.eks kundeid eller evt. sjekke om telefonen er send o.l med ordrenummeret? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvis du fikk med sporingsnummer, kan du følge pakken på posten.no...=) Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Vel, ordrenummeret ser ut til å være kortere enn de man normalt får fra posten, så har en misstanke om at man kan spore telefonen hos telenor, ved å logge inn med kundeiden. Dette er da bare en teori, så derfor lurer jeg på hva jeg skal bruke kundeiden til. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Prøvd å ringe telenor og hørt med de? Er en tanke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå