*F* Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei! Har finnet en kontakt behandler som jeg syns er mye bedre en den orginale, nemlig "Easy Contact", den er mye finere, mer brukervendlig og sist men ikke minst viser bilder av kontaktene. http://loffactory.webs.com/easycontact.htm Men er litt tungvindt at jeg må først gå til Programmer på TouchFlo og deretter klikke på programmet. Er det noen mulighet for å legge det som en egen "ting" i TouchFlo 3D? akkurat som Meldinger, Internett, Aksjer, Vær osv? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nei. Oppgrader rommen. TouchFLO 2.5 har hva du vil ha. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 En bitteliten veiledning om hvordan jeg gjør det? Jeg må ikke slette alt jeg har på telefonen, eller? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Jo. Ta backup av kontakter (kopier til sim), last ned PIM Backup og ta backup av alt, lagre på minnekort, så last ned ny rom. Har den inkl. PIM Backup, så velger du restore og voila, alle meldinger, ringte numre og alt sånt, er tilbake på mobilen din... En ting, tror ikke PIM backup virker mellom WM6.1 og 6.5... :x EDIT ADD: XDA-Developers.com Merk at du mister garanti (du kan flashe tilbake, men det har jeg aldri gjort, så spør ikke meg). Endret 22. september 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Er TouchFLO 2.5 offesielt fra HTC, eller er det noe custom drit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå