Farner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hei! Tok dette bildet forran Rådhuset i Oslo ved Aker Brygge. Hva tenker dere om komposisjon og redigering. Er veldig usikker på min egen redigering så vet ikke om jeg har gått for langt eller bare brukt helt feil teknikker. Og føler bilde formidler en slags stemning. Men klarer ikke sette ord på det. Den delen av fotografiens verden er fortsatt ukjent for meg. Noen som har noe å si? Takk Endret 20. september 2009 av Farner Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 synd du fikk måken bakfra og ikke forfra. bra lyssetting, fint med mønster/linjer i bakken. Jeg lurer veldig på om den holder på og ta av eller lande, og får lyst til å se ansiktsuttrykket på fuglen for å bli klokere, men det går jo ikke. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 synd du fikk måken bakfra og ikke forfra. bra lyssetting, fint med mønster/linjer i bakken. Jeg lurer veldig på om den holder på og ta av eller lande, og får lyst til å se ansiktsuttrykket på fuglen for å bli klokere, men det går jo ikke. Skulle gjerne hatt den forfra ja. Men blir vanskelig når jeg jager den for å få den til å lette. Med få en kompis til å jage den mot meg neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå