Gå til innhold

når kommer T610

Anbefalte innlegg

når kommer t610, har kommet i sverige, men alle de stedene jeg har spurt i Norge sier at de ikke vet d og de har ikke fått innkjøpsprisen elle alt d tullet ennå, jeg bli ganske lei meg når jeg hører at svenskene har fått den og ikke nordmenn som er ca 1-5 timer unna sverige.... screw NORWAY(NOT) men vet noen når den kommer ut?noen sa til meg at den kommer til norge i midten av juli begynnelsen av august, d var telebutikken som sa d, og da ble jeg lei meg az...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen internett butikker som selger den nå, man kam bare forhåndsbestille, og gudene vet når nettbutikker leverer varene sine, pleier å ta sin tid... hvor har u sett at man kan kjøpe T610 i Norge? ikke forhåndsbestille altså.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt den på Ericsson i Grimstd. De sier at den kommer til forhandler 2. juni og at jeg får den 2-3 dager senere. Jeg betaler 3210kr, men dette er nok litt billigere enn den kommer til å koste i vanlige butikker.

Lenke til kommentar

Var på Elkjøp i dag, og forhørte meg seff om T610. Joda, de hadde hørt om den, men ventet den ikke inn før midten av Juni. Pris da? Vet dere noe der? spurte jeg, og fikk til svar; Tja, sånn ca. 4500,- uten abb... :lol:

Var også på Spaceworld i dag, og forhørte meg seff om T610. Hadde hørt om den, men visste ingenting om pris/dato.

Var til slutt en tur på Expert, og forhørte meg om T610. Jau, han gikk å venta på den sjøl han... Jeg sa at noen hadde satt datoen til 2. Juni, og han sa det at det var en mulig dato. Først 22. Mai, så 2. Juni, hva blir det neste..? Visste heller ingenting om pris, men sa at det var en populær telefon...

Lenke til kommentar

Jeg var idag på Spaceworld(oslo) den som er i byen, og der sa de at den kommer 29 mai, altså torsdag, og den kommer til å ligge på 3999 kr med abb. så dro jeg til telekiosken på arkaden og da sa de tordag oxo, samme pris som spaceworld. så dro jeg lefdal, og der sa de torsdag 29 eller mandag 2 juni, pris uten abb 4500, så viste jeg den sånn pris på internett, citri.no, de bare la på frakt og simsalbim de selger moben uten abb for 3700 kr.... hipp hipp hurra for lefdal og prisgaranti... :lol::D

Lenke til kommentar
Vel en liten gledelig nyhet er at jeg har fått bekreftet fra Mamoz.no at de har bekreftet leverings dato den 28.mai...   Så nå står jeg her å venter i spenning på å få telefonen i min eie... hehe

Tror Mamoz prøver å lure deg til å forhåndsbestille hos dem. Det er ingen grunn til at Mamoz skulle få inn mobilen før andre forhandlere i Norge. Mobilen ventes ikke til Norge før tidligst 2. juni...

Lenke til kommentar

Vel de har ikke det, Bestilte mob.telefonen for en måned siden.. så jeg skrev en mail til dem i dag og spurte om leveringsdato til SE T610 stemte med den som Amobil prisguide har lagt ut (23/6). Og da fikk jeg til svar at de hadde fått bekreftet leveringsdato den 28.5 på deres lager i Trondheim. Uansett så får jeg ikke den om 3 dager etter p.g.a postgang..

Så for meg vil det si rundt den 1-2 juni...

D morsomme med dette er da jeg bestilte telefonen måtte jeg betale 3470kr inkludert porto, Og nå skal de ha 3590kr uten porto.. :D

Sånt liker jeg... Sparer noen kroner på d ja.. hehe.. sel om d va bare noen hundre kroner... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...