koots Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Du føler deg sjelden så lite velkommen noe sted som i en passkontroll. Og det er litt rart - når du tenker på at regjeringen i landet antakelig har pøst ut millionbeløp i markedsføring for å få deg til å besøke det. Man har bare én sjanse til å gjøre et førsteinntrykk. Passkontrollen er det første inntrykket du får når du besøker et nytt land. Er ikke sikkerheten som er testet her, men triveligheten til selve kontrollområdet og menneskene bak disken Ikke overaskende fikk ikke USA topscore i denne testen http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=584990 Endret 20. september 2009 av koots Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er ikke på noen måte overrasket. USA er jo det strengeste landet på slike ting. og jeg er heller ikke overasket over at et land som Jamica er litt løsere på det hele Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 At kontrollen er streng betyr ikke at service og holdning trenger være dårlig. Kontrollen da jeg dro inn i Israel over land var på ingen måte mindre streng enn hva den var inn i USA, men det var ikke på lagt nær så sure som i USA. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skulle gjerne lest en mer utfyllende test. Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Skulle gjerne hatt en litt mer utfyllende test ja. Må si det virker som det er veldig stor forskjell på grensevaktene i USA. De jeg har opplevd har vært veldig hyggelige og imøtekommende. Det er sikkert fordi de var på grensa mellom USA og Canada og ikke måtte takle det samme stresset som de som jobber på Newark og andre internasjonale flyplasser i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå