Steffmeister Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei! har fått problem med ps3 konsollen min etter at jeg har hatt den hos en kompis. han har hdmi og vi måtte der forandre på innstillingene så vi kunne spille på den tvn... men no når e har kommet hjem til min slitte lille tv her hjemme så får jeg ikke kontakt med tv i det heile tatt... ikke lyd og ikke bilde... hva er det som gjør dette, og hva kan jeg gjøre for å fikse det? haster med svar for begynner å få litt abstinenser her... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Hei, Det som har skjedd er nok at maskinen står innstilt på HD- oppløsning, noe TV'en din ikke takler. Skru av PS3'en, og hold så power knappen inne i 4-5 sek til du hører noen pipelyder. Tror det skal resette innstillingene Endret 20. september 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Steffmeister Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Hei, Det som har skjedd er nok at maskinen står innstilt på HD- oppløsning, noe TV'en din ikke takler. Skru av PS3'en, og hold så power knappen inne i 4-5 sek til du hører noen pipelyder. Tror det skal resette innstillingene Takker! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Emnefelt uendret. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg