Bjarnemann Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Har hørt mye om at man på kort tid ved å dehydrere seg selv kan gå ned mange, mange kg bare i rent vann. For deretter å "drikke seg opp" seg opp til normal kroppsvekt igjen på kort tid. For mitt vedkommende vil det si å gå ned ganske nøyaktig 6 kg for å klare innveiing, og deretter spise og drikke seg tilbake i løpet av noen få timer, og deretter være klar for å bokse kamp. Noen som har erfaringer med dette? Edit: Håper jeg traff rett kategori Endret 20. september 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noe av det dummeste du kan prøve på rett før en kamp. Skal du prestere best mulig i kamp bør du ha stabilt væskeinntak i tiden frem mot kampen. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) når jeg trente judo så gjorde jeg dette før innveiing til et stevne, jeg spiste minimalt og drakk lite de 3 dagene før veiinga. og jeg kom meg inn i en lavere klasse, men tok av 3kg elns. etter veiinga så spiste jeg en stor talerken med biff og en stor en med kyllingfilet. og drakk masse vann, og da snakker jeg om mye! men 6kg, det virker som veldig mye syns jeg Endret 20. september 2009 av weebl Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det fungerer, men da er man avhengig av å ha nok tid til å hente seg inn igjen før kamp. Dersom det er innveiing samme dag som kampen er det veldig risky å drive med da ytelsen kan bli særs dårlig. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 som vice sier, det funker om innveinga er minst en dag før Lenke til kommentar
Knife Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) og poenget er? BUMP, skjønte poenget nå. Endret 21. september 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Okei, da driter me i det Takk for gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå