Ameliee Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er denne noe tess? Netshop Skal for det meste bruke PC-en til surfing, tekstbehandling og andre lettere oppgaver. Har også lyst til å kunne spille på den, men dette er ikke primærformål. Er det noen konkrete ankepunkter mot pakken til Netshop? Evt. bedre løsninger? Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Med både full HD-skjerm, 1 TB HDD og 4 GB RAM er dette en PC jeg gjerne vil like å anbefale! Spør gjerne angående oppgradering av grafikkort hvis du vil ha spillemuligheter i tillegg! 6000 kroner er den verdt! Lenke til kommentar
Ameliee Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Stilig. Hva slags grafikkort vil du anbefale til oppgradering? Lenke til kommentar
darket Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 asus radeon 4850 +140 kr vil jeg anbefale. Og kanskje du skal nedgradere tastaturet til en logitech løsning. Da får du bedre ytelse, med et helt kurant tastatur uansett for samme pris. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) HVIS du skal oppgradere bør du velge et med HDMI-utgang, for full utnyttelse av skjermen. Problemet er at da får du plutselig en pris på 1,700 kr MER Men ettersom du allerede har HDMI på det forhåndsvalgte vil jeg ikke anbefale det EDIT: haha, så kun på Club3D-kortene jeg Selvsagt bør du velge asus ! Endret 20. september 2009 av borge94 Lenke til kommentar
Ameliee Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Takk for hjelp. Tenker jeg går for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå